استقلال مدعی لیگ برتر است، پیروزی در یک بازی سخت

به گزارش کلاه تهران، رسول خطیبی عصر امروز آدینه در نشست خبری بعداز بازی دو تیم ماشین سازی تبریز با استقلال تهران که با رجحان تیمش به خاتمه رسید گفت: این برد را به جمشید خطیبی تقدیم می کنیم، ما بازیکنان جوانی را در بازی امروز به میدان فرستادیم. طرفداران و رسانه ها باید به این طرفداران اعتماد نمایند چون به مرور شرایط بهتر می گردد.

استقلال مدعی لیگ برتر است، پیروزی در یک بازی سخت

خطیبی اضافه کرد: امیدوارم با این بازیکن جوان و با غیرت بتوانیم نتیجه بگیریم. این برد برای ما از فردا تمام می گردد و به فکر بازی بعدی هستیم.

وی ابراز داشت: فکر می کنم بازی محبت آمیز ای که در پیش فصل با استقلال داشتیم خیلی به ما یاری کرد. استقلال با کادرفنی ای که دارد جزو مدعیان لیگ برتر است.

سرمربی ماشین سازی گفت: می دانستیم در نیمه دوم با اضافه شدن بازیکن قد بلندشان رو به توپ های بلند می آورند اما ما سعی کردیم که جلوی این کار را بگیریم. در این نیمه متاسفانه مجبور به انجام دو تعویض اجباری شدیم و تاکتیکمان را تغییر دادیم.

وی با بیان اینکه استقلال توانست چند بار خطرناک گردد، گفت: ما نقطه ضعف استقلال را می دانستیم و در 10 دقیقه اول با اضافه شدن وینگرهایمان توانستیم موقعیت های خوبی ایجاد کنیم.

خطیبی گفت: بازیکنان ما باتوجه به این که برخی از آن ها برای اولین بار مقابل استقلال بازی می کردند، عملکرد خوبی داشتند. به هر حال ما با این شرایط چند جوان را در کنار باتجربه ها قرار دادیم، آنها در اولین بازی خوب کار کردند و از آنها راضی هستم.

وی با بیان اینکه مطمئن باشید با اضافه شدن یکی دو بازیکن شرایط ما بهتر از این خواهد شد ، ادامه داد: در تیمی که صفا و صمیمیت باشد، 70 درصد کارش را انجام داده است. از امروز از بازیکنانی که داخل زمین بودند تا کسانی که روی سکوها بودند، صمیمیت را نشان دادند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در مورد بازی بعدی تیمش نیز گفت: بعد از ریکاوری به سراغ برنامه های بازی با سپاهان می رویم. این پیروزی را دیگر فراموش می کنیم. خوشحالی امشب باعث نمی گردد بازی بعدی را از دست بدهیم. می دانم بازی سختی برابر سپاهان اصفهان داریم.

استقلال و ماشین سازی امروز آدینه در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال در استادیوم بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر ماشین سازی به سرانجام رسید.

تک گل ماشین سازی را اتابک زارعی در دقیقه 4+90 زد.

پیروز نشدن استقلال در این دیدار باعث شد که طلسم نبردن های این تیم در هفته نخست لیگ برتر به چهار سال برسد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال مدعی لیگ برتر است، پیروزی در یک بازی سخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال مدعی لیگ برتر است، پیروزی در یک بازی سخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید