استایل مناسب آقا پسرها برای خواستگاری

به گزارش کلاه تهران، با دقت به لباسی که پوشیدید نگاه کنید که آثار هیچ گونه لک یا خطی نداشته باشد. تمیزی تاثیر مثبتی روی اطرافیان دارد. ترجیحا از لباسی استفاده کنید که هنگام تعریق رد یا لکه ای نمایان نشود. لباس باید اتو کشیده و کاملا تمیز باشد.

استایل مناسب آقا پسرها برای خواستگاری

مراسم خواستگاری و ازدواج راهی است که جلوی پای همه آقایان است. حتما می دانید که نوع پوشش هرفردی نشان دهنده خیلی چیزها از جمله شخصیت ، فرهنگ ، موقعیت اجتماعی و حتی اعتقادات دینی و … است پس باید حساسیت به خرج بدهید و در انتخاب لباس خود نهایت دقت را داشته باشید. با مطلب استایل مناسب آقا پسرها برای خواستگاری، کلاه تهران همراه باشید.

استایل مناسب آقا پسرها برای خواستگاری

اندازه لباس: سایز خود را بدانید. جدا از اینکه به رنگ، مارک، مدل لباس توجه می کنید؛ باید به سایز اهمیت ویژه ای بدهید یعنی اگر که لباسی را انتخاب کردید که از همه نظر عالی بود اما کمی تنگ یا گشاد بود بدون هیچ معطلی لباس را کنار گذاشته و به دنبال لباس دیگری بروید.

مدل و رنگ لباس: به دنبال یک کت و شلوار کلاسیک خوش رنگ باشید و از رنگ های جلف دوری کنید. اگر ادم ریسک پذیری نیستید بهتر است پیراهن های تک رنگ که رنگ آن با کت و شلوار تناسب داشته باشد را انتخاب کنید.

مدل مو و ریش: سعی کنید مدلی انتخاب کنید که به فرم صورت شما بیاید. بهترین پیشنهاد از بین مدل های مو انتخاب مدل مو کلاسیک و رسمی است. به سراغ موهای فشن نروید. مدل ریش را با توجه به فرم صورت خو انتخاب کنید.

عطر: یک عطر عالی در شب خواستگاری جذابیت را دوچندان می کند عطری در شب خواستگاری به خود بزنید که بوی مردانه داشته باشد. استقاده زیادی از عطر نتیجه عکس می دهد پس با شیشه عطر حمام نکنید.

کفش و کمربند: کفشی که می پوشید با طرف مقابل تان صحبت می کند حتی بلند تر از کلامی که به زبان می آورید. کفش اسپرت یا کالج و … کلا ظاهر را برای خواستگاری خراب می کند. یک کفش کلاسیک شیک بپوشید. اگر که دوست دارید می توانید کفش و کمربند تان را ست کنید.

جوراب: جوراب سفید به اصطلاح عامیانه توی ذوق می زند. جوراب ساده تیره که نازک هم نباشد بپوشید.

کراوات و دستال جیب: از آنجایی که کراوات بیشتر برای شب عروسی مرسوم است پیشنهاد ما این است که یک دستمال جیب(پوشت) فوق العاده شیک را با یک مدل خیلی زیبا تا کنید و در جیب کت قرار دهید تا به اوج خوشتیپی برسید. و یا هر دو با هم.

ساعت: یک ساعت شیک که مطابق با کت و شلوار کلاسیک و رسمی باشد می تواند تیپ شما را به نهایت عالی بودن برساند.

و اما نکته آخر

اولین چیزی که وقتی وارد مراسم خواستگاری می شوید نگاه همه افراد به آن است صورت و بعد تیپ و استایل شما است پس لبخندتان را در خانه جا نگذارید. حتی اگر قبل از ساعت مراسم اتفاقی شما را ناراحت کرد آن را کنار بگذارید و به خود بگویید که الان وقت فکر کردن به این موضوع نیست و لبخند بزنید تا جذاب باشید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی کت اسپرت مردانه را چگونه انتخاب کنیم؟ را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا

به "استایل مناسب آقا پسرها برای خواستگاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استایل مناسب آقا پسرها برای خواستگاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید