هوش مصنوعی

عملکرد چیپست اگزینوس 2200 سامسونگ شاید ناامیدکننده باشد

همان طور که احتمالا می دانید، تازهترین چیپست پرچم دار سامسونگ یعنی اگزینوس 2200 از پردازنده گرافیکی طراحی شده به وسیله AMD بهره می برد. سامسونگ با بهره گیری از تخصصی AMD در این حوزه می خواهد عملکرد بسیار بهتری برای چیپست های خود به ارمغان بیاورد. اما حالا...

24 بهمن 1400

ویژگی های توسعه دولت دیجیتال

بررسی گروه مطالعات اقتصادی پژوهشگاه فضای مجازی نشان می دهد که یک سیستم دیجیتالی می تواند در نحوه انجام وظایف اصلی دولت ها در آینده نقش به سزایی داشته باشد.

7 شهریور 1400

ردیابی فناوارنه ویروس کرونا در غنا

کشور آفریقایی غنا به یاری فناوری، علائم کرونا نظیر سرفه و درجه حرارت بالا در میان شهروندان را ردیابی نموده و از شیوع گسترده این ویروس مرگبار در مناطق مختلف کشور جلوگیری می نماید.

16 تیر 1399

عرضه محصول جدید هوآوی Huawei nova 5T در بازار ایران

گوشی هوآوی nova 5T به عنوان یک محصول جدید با ویژگی های قابل توجه، وارد بازار ایران شد. این گوشی با داشتن قیمتی متوسط، امکاناتی معادل یک محصول پرچم دار را ارائه می نماید.

17 فروردین 1399

سنت شکنی اپل در رونمایی ازآی فـون 11؛ کاهش قیمت در پرچمدار جدید

خبرنگاران: شرکت اپل نسل جدید گوشی های آی فون را معرفی کرد. آی فون 11، آی فون11 پرو و آی فون 11 پرومکس، عنوان سه مدل معرفی شده هستند.

16 مهر 1398

مغز انسان به اینترنت ابررایانه ها متصل می شود

دانشمندان تلاش دارند در دهه های اینده با بهره گیری از فناوریهای نانو، هوش مصنوعی و دیگر محاسبات فناورانه، مغز انسان را به اینترنت ابر رایانه ها وصل کرده و اطلاعات آن را به طور واقعی جمع آوری کنند.

16 تیر 1398