طراحی گرافیکی و چاپ

دلتنگم و می دانی از چشم انتظاری می گوید

انتشارات سروش چاپ دوم کتاب دلتنگم و می دانی اثر مریم زندی را منتشرکرد.

27 اردیبهشت 1401

عکس انگشتر حسرت آور لیلا اوتادی ! ، کیف برند رونمایی شد

خبرنگاران، لیلا اوتادی بازیگر زن معروف در استوری جالبی نصیحت با مزه ای کرد: خودت را پیدا کن برای بقیه گوگل هست!

29 بهمن 1400

55 اثر صنایع دستی خراسان شمالی در راستا دریافت مهر اصالت ملی

معاون صنایع دستی خراسان شمالی از ارسال 55 اثر صنایع دستی استان برای دریافت مهر اصالت ملی در سال 1400 اطلاع داد.

11 بهمن 1400

میترا نوحی جهرمی از نویسندگان خواست در خصوص موضوعات دنیا شمول بنویسند

به گزارش خبرنگاران به نقل از انتشارات میچکا، این مترجم در جشن امضای دو کتاب چتر سبز و بانی دوست داشتنی خود در باغ کتاب گفت: کتاب هایی که به موضوعات جهان شمول مانند عشق بی قیدوشرط و دوستی -که مفاهیم قابل تأملی برای همه بچه ها جهان هستند- می پردازند، به هر...

18 دی 1400

16 حقیقت درباره فیلم های اکشن معروف که نمی دانید

ژانر اکشن، یکی از گونه های محبوب سینما در دنیا و مخصوصا هالیوود است. معمولا گیشه این نوع فیلم ها خوب است و هواداران پر و پا قرص و وفاداری دارد که مدتها در انتظار ساخت یک فیلم یا دنباله یک اثر محبوب خود می مانند. اما هرچقدر هم هوادار یک فیلم باشید شاید از...

15 دی 1400

بتاکسولول (BETAXOLOL)

توجهات پزشکی- پرستاری: این دارو را پزشک پس از عمل لیزر در بیماران با آب سیاه توصیه می نماید. فشارخون بیمار کنترل گردد. دارو ممکن است باعث کاهش فشار خون گردد زیرا می تواند جذب سیستمیک داشته باشد.

26 مهر 1400

سونی استودیوی Housemarque سازنده بازی Returnal را تصاحب کرد

شرکت سرگرمی های تعاملی سونی به صورت رسمی اعلام کرده که استودیوی فنلاندی هاوس مارک Housemarque را خریداری کرده است. این استودیو مدتی پیش بازی انحصاری ریترنال (Returnal) را برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر کرده و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را دریافت کند.

6 مرداد 1400

شهر خاموش روایتی از زندگی در روزگار کرونا

خبرنگاران/خراسان رضوی شهر خاموش با نگاهی چند جانبه نگر کرونا را معرفی نموده و روایتی از زندگی اجتماعی در دوران شیوع این ویروس را توضیح می دهد.

4 خرداد 1400

خبرنگاران تأسیسات گردشگری زنجان مهیای نوروز 1400 می شوند

زنجان - خبرنگاران - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: تمامی هتل­ ها و مراکز اقامتی استان با رعایت کامل پروتکل­های بهداشتی مهیای پذیرای از گردشگران در نوروز 1400 می شوند.

5 فروردین 1400

خبرنگاران تهرانی ها در روزهای محدودیت های کرونایی

تهران- خبرنگاران- مخاطب اصلی اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونایی که از اول آذر در دست اجرا قرار گرفته است، شهروندان نقاط مختلف کشور از جمله پایتخت نشینان هستند، افرادی که نظرات موافق و مخالف متعددی در این زمینه دارند و گاه بعضی از محدودیت ها منتفع و شمار...

4 دی 1399

گذران روز های کرونایی با آقامحمدخان و سه تفنگدار!

هرچند شیوع ویروس کرونا و دوران قرنطینه، باعث آشتی بیشتر مردم با کتاب شد، اما هفته کتاب و کتاب خوانی فرصت خوبی برای رجعت دوباره به کتاب، یار مهربان است.

28 آذر 1399

کتاب هایی به پیشنهاد میرجلال الدین کزازی

تهران (پانا) - میرجلال الدین کزازی با معرفی کتاب های کیمیاگر و تنگنا گفت آن چه دو داستان کیمیاگر و تنگنا را از نگاه بسیار دور و فراخ به هم پیوند می دهد آن است که داستان آکنده از رخدادهای پی درپی است که زنجیره وار به دنبال یکدیگر می آیند؛ رخدادهای رازآمیز...

24 آذر 1399

چهره های سرشناس ورزش سفیران انجمن آمادگی جسمانی شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون ورزش های همگانی، سفیران انجمن آمادگی جسمانی فدراسیون با حضور صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی، رضا شجیع نایب...

13 آبان 1399

خبرنگاران از مردن خسته شده ام ، واگویه هایی از جنس هنر

رشت-خبرنگاران- هنر واگویه های هنرمند است از دنیا و آنچه بر او می گذرد ،آزموده ها ، یادمانها، آرزوها و آرمانها . هنر زبان بی زبانی است برای مخاطبی دنیای.

28 مهر 1399

مجسمه سازان سال جاری به کوهرنگ سفر نمی نمایند، لغوجشنواره شهر برفی

به گزارش خبرنگاران، جشنواره شهر برفی کوهرنگ یکی از مهمترین جشنواره های ملی مجسمه سازی با برف و یخ در کشور است که هر ساله در چهارمحال و بختیاری برگزار می گردد.

5 تیر 1399

درمان ام اس با یاری پوست میوه!

پژوهشگران دانشگاه توماس جفرسون آمریکا با همکاری دکتر عبدالمحمد رستمی، دانشمند ایرانی این دانشگاه دریافتند که ترکیب موجود در پوست بعضی میوه ها می تواند مانع آسیب های ناشی از بیماری ام اس گردد.

10 خرداد 1399

پروتئینی که می تواند عامل نابینایی باشد

پژوهشگران در آنالیز های اخیر خود، یک ترکیب معدنی موسوم به هیدروکسیل آپاتیت (HAP) را در چشم بیماران مبتلا به دژنراسیون ماکولای خشک یافتند. هیدروکسیل آپاتیت، یک ترکیب اصلی در مینای دندان و استخوان است.

14 اردیبهشت 1399

فراوری نمایشگر او ال ای دی در اشکال مختلف ممکن شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، محققان مهندسی مواد از دانشگاه یونسی در کره جنوبی روشی برای چاپ 3بعدی نمایشگرهای او ال ای دی (OLED) ابداع نموده اند. با یاری این روش می توان پنل های OLED شفاف در هر شکلی ساخت. این بدان معناست که در آینده نزدیک شاهد ورود نمایشگرهای...

1 دی 1398