رگبار و رعد و برق در بعضی استان ها از امروز تا سه شنبه

به گزارش کلاه تهران، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در بعضی استان ها، از امروز آدینه (29 مرداد) تا سه شنبه اطلاع داد.

رگبار و رعد و برق در بعضی استان ها از امروز تا سه شنبه

به گزارش کلاه تهران، صادق ضیاییان در مصاحبه با ایسنا اظهار کرد: در ساعات بعد از ظهر آدینه در نیمه غربی کرمان، بعضی نقاط هرمزگان، جنوب استان های سیستان و بلوچستان و فارس و روزهای شنبه تا دوشنبه در جنوب کرمان، شمال هرمزگان، غرب یزد و ارتفاعات زاگرس مرکزی و سه شنبه در جنوب فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: در نوار شمالی کشور هم در روز آدینه در شمال استانهای اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، ارتفاعات استانهای گیلان، مازندران، زنجان، البرز، قزوین، تهران و سمنان، شنبه در مازندران، غرب گلستان، ارتفاعات استانهای سمنان، تهران و شمال آذربایجان غربی و یکشنبه تاسه شنبه در مازندران، ارتفاعات استانهای سمنان، تهران و شمال استانهای اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (30 مرداد) صاف تا نیمه ابری در بعد از ظهر وزش باد و احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای 24 و حداکثر دمای 36 درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (31 مرداد) صاف تا نیمه ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای 26 و حداکثر دمای 34 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

ضیاییان در خاتمه گفت: طی امروز و فردا (29 و 30 مرداد) اهواز با بالاترین دمای 45 درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با بیشینه دمای 28 و 25 درجه سانتیگراد خنک ترین مراکز استان های کشور هستند.

منبع: جام جم آنلاین

به "رگبار و رعد و برق در بعضی استان ها از امروز تا سه شنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار و رعد و برق در بعضی استان ها از امروز تا سه شنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید