دریاچه آشی و منظره شگفت انگیز کوه فوجی، عکس

به گزارش کلاه تهران، آشی یا آشینوکو دریاچه ای زیبا در منطقه هاکونه در جزیره هونشو است. بعد از آخرین فوران کوه هاکونه که حدود 3000 سال پیش رخ داد، این دریاچه زیبا شکل گرفت. اینجا به خاطر منظره زیبای کوه فوجی، خود دریاچه، محوطه های تاریخی و آبگرم های فراوانش در میان گردشگران محبوبیت خاصی دارد. اگر به اینجا سفر کردید پیشنهاد می کنیم حتماً گردش های سوار بر قایق را امتحان کنید. یک گردش کروز بر روی دریاچه حدود 1000 ین هزینه و 30 دقیقه زمان می برد. با توجه به زیبایی بی بدیل مناظر، مطمئن باشید که معامله خوبی می کنید!

دریاچه آشی و منظره شگفت انگیز کوه فوجی، عکس

در سواحل دریاچه آشی در شهرک هاکونه، معبد هاکونه را خواهید یافت که مستقیماً نمی توانید آن را از دریاچه ببینید اما اگر وارد دریاچه شدید حتماً از آن بازدید کنید. علاوه بر آن از دروازه توری نیز می توانید دیدن کنید.

معبد هاکونه

معبد هاکونه در پای کوهی به همین نام در طول ساحل دریاچه واقع شده است. ساختمان های معبد در انبوه جنگل گم شده اند، اما دروازه توری که به طرز قابل توجهی در دریاچه به چشم می خورد به خوبی گردشگران را به خود جذب می نماید. از این دروازه مسیری نورانی شده با فانوس ها به سمت ساختمان اصلی در دل جنگل وجود دارد. معبد هاکونه در طول سال همواره زیبا و دیدنی است اما اوج این زیبایی و رمزآلودی را می توان در زمان مه گرفتگی تجربه کرد. بازدید از اینجا رایگان بوده و ساعت خاصی ندارد.

دریاچه آشی ژاپن

شهرهای کوچکی که دور این دریاچه قرار دارند هر کدام دیدنی های خاص خود را به نمایش می گذارند؛ برای مثال یکی از این شهرک ها هاکونه ماچی است که یکی از قدیمی ترین ایست بازرسی های ژاپن را در دل خود دارد. این دروازه عظیم برای معین کردن یکی از اصلی ترین راه های تجاری در دوران ادو بود. در اینجا می توانید از مغازه های متعددی که صنایع دستی سنتی می فروشند نیز خرید کنید.

منبع: گردشبان

به "دریاچه آشی و منظره شگفت انگیز کوه فوجی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریاچه آشی و منظره شگفت انگیز کوه فوجی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید