خانه مسافرهای سرعین سامان دهی می شوند

به گزارش کلاه تهران، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از سامان دهی خانه مسافرهای شهر توریستی سرعین اطلاع داد.

خانه مسافرهای سرعین سامان دهی می شوند

به گزارش کلاه تهران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی این استان، امروز شنبه 14 مهر در این خصوص توضیح داد: به دلیل فعالیت فاقد مجوز برخی خانه مسافرها طرح سامان دهی این اقامتگاه ها عملیاتی می گردد.

او اضافه کرد:برخی خانه مسافرها در اخذ پروانه دچار مشکل گردیده اند که در ادامه درخواست پلمپ واحدهای غیر مجاز، ساماندهی در دستور کار قرار گرفته است.

فلاحی تاکید نمود: به همین منظور کمیته ای در معاونت گردشگری تشکیل گردیده و این معاونت به صورت مستقیم بر روند ساماندهی نظارت خواهد داشت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل توضیح داد: اداره کل با آنالیز پروانه فعالیت خانه مسافرها از فعالیت های غیر مجاز ممانعت نموده و از هرگونه اقدام شتابزده در خصوص پلمپ خانه مسافرهای غیر مجاز ممانعت خواهد شد.

فلاحی اضافه کرد: در این راستا لازم است خود مالکان نیز همکاری لازم را داشته و در امر سامان دهی با اداره کل مشارکت داشته باشند.

منبع: میراث آریا

به "خانه مسافرهای سرعین سامان دهی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه مسافرهای سرعین سامان دهی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید