حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در آذربایجان غربی ، اعلام جزئیات حادثه

به گزارش کلاه تهران، حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران عصر امروز چهارشنبه دوم تیر ماه رخ داد. مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: اتوبوس حامل خبرنگاران رسانه های کشور که امروز برای تهیه گزارش احیای دریاچه ارومیه به منطقه سفر نموده بودند، در نزدیکی نقده واژگون شد.

حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در آذربایجان غربی ، اعلام جزئیات حادثه

کلاه تهران - مهران نظری در مورد حادثه واژگونی اتوبوس کلاه تهران اضافه کرد: در این حادثه تعدادی از کلاه تهران مجروح شدند. در حال اعزام به محل هستیم تا شرایط بیماران آنالیز گردد که اطلاعات تکمیلی اعلام می گردد.

باقر بهرامی رییس مرکز فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی هم در مورد این حادثه گفت: در این حادثه 21 نفر مصدوم شد و 2 نفر جان خود را از دست دادند. در حال اعزام به محل حادثه هستیم تا شرایط بیماران به طور کامل آنالیز گردد.

وی ادامه داد: مصدومان به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

حادثه واژگونی اتوبوس کلاه تهران و فوت مهشاد کریمی خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا

در این حادثه مهشید کریمی خبرنگار ایسنا جان خود را از دست داد. سهیل فرجی عکاس ایسنا هم در آذربایجان غربی مصدوم شده است. ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا هم در این حادثه متأسفانه جان خود را از دست داده است.

جزئیات حادثه اعلام شد

مدیرکل آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس کلاه تهران حوزه محیط زیست، گفت: راننده بدون صورت شرایط و به صورت فردی اقدام به مسافرگیری در راستا نموده و بر اساس آخرین گزارش پلیس راه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه در بروز این حادثه مقصر بوده است.

فرهاد صالحیان درباره جزئیات حادثه واژگونی اتوبوس کلاه تهران اظهار کرد: راننده م.ش دارای کارت هوشمند فعال و معاینه فنی معتبر از تاریخ 19 اردیبهشت تا 19 مرداد 1400 بود. اما بدون صورت شرایط (بدون هماهنگی به وسیله شرکت حمل و نقل) و خارج از برنامه شرکت حمل و نقل اقدام به مسافرگیری نموده است و احتمالا مسئول این تور، شخصا با راننده تماس گرفته است.

وی با بیان اینکه آخرین تردد این راننده با اتوبوس مذکور، به وسیله یک شرکت حمل و نقل در تاریخ دوم اردیبهشت سال جاری اجرا شده بود، اضافه کرد: هنگامی که این اتوبوس در منطقه دشت غوره واقع در 18 کیلومتری شهر نقده در حال حرکت بود، به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، دچار سانحه می گردد.

مدیرکل آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: گرچه اتوبوس مذکور دارای معاینه فنی معتبر بود، اما تخلف و قصور راننده محرز بوده چراکه نه تنها بدون صورت شرایط اقدام به جابجایی مسافر نموده بلکه با وجود آشنایی از راستا کوهستانی مذکور، سرعت غیرمجاز داشت. همین مساله سبب شده تا نتواند وسیله نقلیه خود را کنترل کند.

وی توضیح داد: مسلما با راننده متخلف برخورد خواهد شد.

رسانه کلاه تهران خود را در این غم عظیم شریک می داند و این واقعه دردناک را خدمت خانواده های محترم آن مرحومان تسلیت می گوید.

منبع: بیت ران

به "حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در آذربایجان غربی ، اعلام جزئیات حادثه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در آذربایجان غربی ، اعلام جزئیات حادثه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید