جاده های منتهی به مازندران برفی و لغزنده است

به گزارش کلاه تهران، هم زمان با سومین روز از ماه فروردین محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و کیاسر در استان مازندران برفی و لغزنده است و تردد خودروها در آنها به آرامی انجام می شود.

جاده های منتهی به مازندران برفی و لغزنده است

به گزارش کلاه تهران به نقل از ایرنا، هم زمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، ستاد پدافند زیستی و مقابله با کرونای مازندران هرگونه خدمات دهی به مسافران و گردشگران را پیش از آغاز تعطیلات نوروزی ممنوع اظهار داشت و به همین دلیل تعداد سفرهای نوروزی مسافران و گردشگران به این استان به شدت کاهش یافته است.

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون مسیرهای کندوان، هراز و فیروزکوه منتهی به استان مازندران و محور کیاسر به استان سمنان برفی و لغزنده است.

سرهنگ علیرضا قدمی اضافه کرد : بارش برف در این چهار محور منتهی به استان مازندران به صورت مقطعی است و تردد خودروها در این محورها به صورت روان در حال انجام است.

به گفته وی در محور کندوان در محدوده هزار چم، در محور هراز در محدوده امامزاده هاشم، در محور فیروزکوه در در محدوده گدوک شاهد بارش برف به صورت مقطعی هستیم.

فرمانده پلیس راه مازندران همچنین هشدار داد که به علت بارش باران و کاهش دما جاده های استان به شدت لغزنده است و از رانندگان درخواست کرد فاصله ایمن و همچنین هشیاری کامل را رعایت و از سلامت خودرو خود اطمینان حاصل کنند.

سرهنگ قدمی تاکید کرد که برای عبور از محورهای کوهستانی مازندران داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی خودروها ضروری است.

هواشناسی استان مازندران هم اظهار داشت: با نفوذ سامانه بارشی به این خطه شمال کشور، هوای این استان تا اواسط هفته جاری (سه شنبه پنجم فروردین) بارانی است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی مازندران این سامانه ابتدا مناطق غرب استان را تحت تاثیر قرار داده و به تدریج به مناطق مرکزی و شرقی این خطه شمال کشور گسترده خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جاده های منتهی به مازندران برفی و لغزنده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده های منتهی به مازندران برفی و لغزنده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید