تور سوئیس از 26 تا 10 میلیون تومان

به گزارش کلاه تهران، شهرهای کوهستانی که در دامنه آلپ قرار گرفته اند و برج های قرون وسطایی و طبیعت سوئیس می تواند بخشی از جذابیت های سفر شما باشد

تور سوئیس از 26 تا 10 میلیون تومان

جالب است بدانید زمان سفر شما در این سفر بی تاثیر است، یعنی چه در تابستان چه در زمستان راهی سوئیس شوید از آن لذت خواهید برد.

اگر علاقمند به ورزش های زمستانی هستید، بهتر است در زمستان راهی سوئیس شوید، اما نباید فراموش کنید تابستان های سوئیس محشر است به همین دلیل حضور گردشگران در این فصل بسیار بیشتر است.

ژنو، زوریخ، لوزان، لوگانا، برن از شهرهایی است که گردشگران علاقه مند هستند سفر به آن ها را تجربه نمایند. ژنو علاوه بر آنکه مقر سازمان ملل متحد است دارای تاریخ و مناظر زیبایی است که بدون شک از حضور در آن لذت خواهید برد. در برن نیز می توانید طعم غذاهای محلی را تست کنید. در این سفر شما می توانید از میان کوه پیلاتوس منظره زیبای آلپ را شاهد باشید و از تله کابین آن بهره ببرید.

دیدن آبشار راین هم به عنوان بزرگترین آبشار اروپا می تواند یک تجربه وصف نشدنی باشد.

شهر زوریخ نیز بسیار در میان گردشگران پرطرفدار است. شما می توانید در این شهر علاوه بر بازدید از مقاصد تاریخی و هنری، طبیعی سری به رستوران های بین المللی و محلی بزنید.

لوگانا از دیگر شهرهایی است که نباید در این سفر آن را از دست بدهید. جالب است بدانید یکی از دریاچه های معروف سوئیس دریاچه زیبای لوگانا است.

وقتی کنار دریاچه ایستاده اید منظره ای را پیش چشم خواهید دید که به شدت جذاب خواهد بود. اطراف دریاچه را کوه های زیبا فراگرفته و درختان محصور نموده است.

بی تردید سفر به سوئیس می تواند خاطره ای خوش در ذهن شما باقی گذارد، اما در جدول پیش رو خواهید دید برای این سفر نیازمند چه میزان هزینه هستید:

منبع: همگردی

به "تور سوئیس از 26 تا 10 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سوئیس از 26 تا 10 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید