تهیه و توزیع اقلام ضروری در رامهرمز

به گزارش کلاه تهران، رئیس اداره صمت رامهرمز گفت: روغن، برنج، مرغ منجمد، شکر، برای تنظیم بازار شهرستان دریافت و توزیع شد.

تهیه و توزیع اقلام ضروری در رامهرمز

آریا ارزانی بیرگانی رئیس اداره صمت رامهرمز در گفت وگو با خبرنگار کلاه تهران از اهواز،گفت: روغن، برنج، مرغ منجمد، شکر، برای تنظیم بازار شهرستان دریافت و به وسیله کارگزاران بین واحد های صنفی داده شد که بین مردم توزیع شد.

او با بیان اینکه برنج 50 تن در آبان ماه توزیع شد، اضافه نمود: 15 تن مرغ منجمد توزیع شد و 10 تن دیگه به کارگزار نامه زدیم که از استان دریافت کند و در رابطه با بازدید، بازرسان هر روز بر اقلام کالای اساسی تنظیم بازار نظارت کامل دارند و همه اقلام براساس قیمت های دولتی توزیع می گردد.

ارزانی بیان داشت: از اوایل سال جاری تا به امروز حدود 10هزار بازدید از واحد های صنفی و صنعتی داشتیم که 657 تا پرونده تخلفات داشتیم که برای تعزیرات ارسال شد و ارزش ریالی تخلفات بالای 27 میلیاردریال است، نوع عمده تخلفات درج نکردن قیمت و صادر نشدنصورت حساب، گرانفروشی، کم فروی، عرضه خارج از شبکه بود.

رئیس اداره صمت رامهرمز توضیح داد: 17 پرونده تخلفات مرغداری ها را آنالیز کردیم که از سوی جهاد کشاورزی برای ما ارسال شد که تشکیل پرونده دادیم و نزدیک به 90 پرونده برای نانوایی ها به علت کم فروشی تشکیل پرونده دادیم.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تهیه و توزیع اقلام ضروری در رامهرمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه و توزیع اقلام ضروری در رامهرمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید