بوناچیچ: 6 ملی پوش به فوتبال ایران تحویل داده ام، قانون سازمان لیگ نمی تواند تاثیر مثبتی داشته باشد

به گزارش کلاه تهران، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در واکنش به تصویب قانون منع به کارگیری مربی و بازیکن خارجی در لیگ برتر گفت: اتفاق اخیر درباره ویلموتس ربطی به فعالیت سایر مربیان خارجی در فوتبال ایران ندارد.

بوناچیچ: 6 ملی پوش به فوتبال ایران تحویل داده ام، قانون سازمان لیگ نمی تواند تاثیر مثبتی داشته باشد

به گزارش کلاه تهران از اصفهان، لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از ملاقات فردای تیمش برابر گل گهر سیرجان در هفته سی ام لیگ برتر فوتبال گفت: آخرین بازی لیگ صندلی نهایی ما در جدول در این فصل را معین می نماید.

وی اضافه نمود: در 3 بازی اخیر خود بسیار بهتر بازی نموده ایم و بازیکنان تازه راه افتاده اند و فرایند بازی ها را در دست گرفته اند. در هفته اخیر نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و برای بازی فردا با گل گهر آماده شده ایم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: بسیار امیدوار و خوش بین هستم که ملاقات فردا را با برد پشت سر بگذاریم.

بوناچیچ درباره شناخت خود از تیم گل گهر سیرجان گفت: 4 بازی این تیم را دیده ام. اینکه گل گهر در 5 بازی اخیر خود 4 پیروزی داشته کمی عجیب به نظر می رسد ولی در هر صورت برای رویارویی با این تیم آماده هستیم.

وی اعلام کرد: گل گهر نقاط قوتی دارد و البته ضعف هایی هم دارد که می توانیم و می خواهیم از این ضعف ها در ملاقات فردا استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره تصویب قانون ممنوعیت جذب مربیان و بازیکنان خارجی از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران توضیح داد: با توجه به اینکه مدت طولانی است که فوتبال ایران را دنبال می کنم فکر می کنم از این نوع تصمیمات زیاد گرفته شده، اما در ایران همه باید به این امر واقف باشند که از زمان رایکوف تا الان که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شده است، ما مربیان کروات بیشترین موفقیت ها و جام ها را در فوتبال ایران کسب نموده ایم؛ حتی بیشتر از مربیان ایرانی.

بوناچیچ اضافه نمود: هم زمان با این امر پیشرفت فوتبال ایران را خیلی خوب رقم زدیم و خود من به تنهایی 6 ملی پوش به فوتبال ایران تحویل داده ام. تصمیم فدراسیون فوتبال ایران در به خدمت دریافت ویلموتس که 10 میلیون دلار هزینه روی دست آنها گذاشته نمی تواند ربطی به سایر مربیان خارجی داشته باشد.

وی اضافه نمود: امروزه درهای کشورهای مختلف دنیا به روی هم باز شده و تبادل اطلاعاتی فوتبالی و غیره هر روز بیشتر می گردد و نه محدود و این تصمیم به نظر من نمی تواند تأثیر مثبتی بر فوتبال ایران داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه به این قانون احترام می گذارم، گفت: قانون هرچه باشد همان است اما نظر شخصی من نیز همین بود که گفتم.

بوناچیچ اعلام کرد: برای ملاقات فردا بازیکن محروم یا مصدومی نداریم. همان 18 بازیکنی که در 3 ملاقات اخیر در اختیار داشتیم را داریم و همه سلامت هستند و فقط امیدوارم بازی بسیار خوبی را ببینیم و تیم بهتر برنده گردد.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بوناچیچ: 6 ملی پوش به فوتبال ایران تحویل داده ام، قانون سازمان لیگ نمی تواند تاثیر مثبتی داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوناچیچ: 6 ملی پوش به فوتبال ایران تحویل داده ام، قانون سازمان لیگ نمی تواند تاثیر مثبتی داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید