بازرسی از یک هزار و 650 واحد صنفی در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس

به گزارش کلاه تهران، معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس، از یک هزارو 650 واحد صنفی بازرسی و برای 24 متخلف پرونده تشکیل شد.

بازرسی از یک هزار و 650 واحد صنفی در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس

به گزارش کلاه تهران، به نقل از سازمان صمت استان، بیژن بهرامی با اعلام این خبر، ارزش ریالی تخلفات کشف شده را 7 میلیون و 520 هزار تومان اعلام و اظهار کرد: بیشترین تخلفات در زمینه درج نشدن قیمت و گران فروشی بوده است.

وی افزود: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با هدف نظارت بر بازار نوشت افزار، کیف و کفش و سایر کالاهای مورد نیاز دانش آموزان تا 15 مهرماه ادامه دارد.

بهرامی ادامه داد: این طرح در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و پیشگیری از بروز هرگونه تخلف توسط عوامل سودجو و فرصت طلب اجرا می شود.

وی گفت: در این طرح، 40 گروه بازرسی تمامی تخلف مربوط به گرانفروشی، فروش اجباری نوشت افزار توسط کتابفروشی های توزیع کننده کتاب، صادرنشدن فاکتور و فروش نوشت افزار تقلبی و قاچاق و لباس فرم مدارس را شناسایی و رسیدگی می کنند.

وی اظهار داشت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف همچون گران فروشی و درج نکردن قیمت موارد را به سامانه تلفنی 124 اداره کل صنعت معدن و تجارت استان اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازرسی از یک هزار و 650 واحد صنفی در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرسی از یک هزار و 650 واحد صنفی در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید