باخت بوستون و انتقادهای دوباره از ستاره

به گزارش کلاه تهران، تهران - خبرنگاران - در مسابقات امروز NBA کایری ایروینگ در ترکیب بوستون عملکرد خوبی داشت اما تیمش برابر هیوستون باخت. حالا این ستاره نیز همانند دوست و البته هم بازی سابقش لبرون جیمز تحت فشار انتقادهای زیادی قرار گرفته است.

باخت بوستون و انتقادهای دوباره از ستاره

به گزارش روز دوشنبه کلاه تهران، رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا، بامداد امروز با هفت مسابقه ادامه پیدا کرد که در جریان این دیدارها اوکلاهاماسیتی، هیوستون و کلیولند برابر حریفان خود به فزونی رسیدند. در حساس ترین دیدار برگزار شده امروز هیوستون توانست بوستون را شکست بدهد. در این دیدار کایری ایروینگ ستاره بوستون هم در زمین بود و عملکرد خوبی داشت اما نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند و در نهایت بوستون 115 بر 104 باخت. ایروینگ در این دیدار 24 امتیاز، 9 ریباند و 6 پاس منجربه گل داشت و درخشید اما باخت تیمش باعث شد بسیاری از کارشناسان و رسانه ها از او و عملکرد بوستون انتقاد نمایند. این ستاره بعد از باخت تیمش هم تمایل زیادی به صحبت با رسانه ها نداشت و تنها چند کلمه با کلاه تهران گفت و گو کرد که این موضوع هم واکنش رسانه ها را در پی داشت.

در شبی که جیمز هاردن بازهم توانست بردی برای هیوستون رقم بزند و با کسب 42 امتیاز، 7 ریباند و 4 پاس منجربه گل ستاره دیدار با بوستون بود رسانه ها به شدت از عملکرد ستاره این تیم انتقاد کردند و نوشتند که بوستون همانند لس آنجلس لیکرز از نبود یک رهبر در زمین ضربه می خورد. این موضوع می تواند کنایه سنگینی به کایری ایروینگ و لبرون جیمز ستاره های این دو تیم باشد که تیم هایشان در دیدارهای اخیر باختن را انتخاب نموده اند.

در دیگر دیدار برگزار شده اوکلاهاما سیتی توانست 99 بر 95 ممفیس را مغلوب کند. در این مسابقه دنیس شرودر از اوکلاهاما با کسب 17 امتیاز، 12 ریباند و 6 پاس منجربه گل بهترین بازیکن تیمش بود. راسل وست بروک ستاره این تیم نیز 22 امتیاز، 6 ریباند و 5 پاس منجربه گل عملکرد موثری برای تیمش داشت تا جایی که رسانه ها از بازی خوب او برابر ممفیس تمجید کردند. او در حساس ترین شرایط مسابقه توانست نقش زیادی ایفا نماید و با 12 امتیازی که در کوارتر چهارم گرفت باعث برد تیمش شد.

در مسابقه های دیگر کلیولند که فصلی بسیار بد را پشت سر می گذارد در مصاف با اورلاندو پیروز بود و 107 بر 93 این تیم را شکست داد. نکته جالب توجه این مسابقه حضور جردن کلارکسون ملی پوش تیم فیلیپین در ترکیب کلیولند بود که توانست 18 امتیاز هم کسب کند.

تقابل دیتروید و تورنتو نیز به سود دیتروید تمام شد و این تیم توانست 112 بر 107 حریفش را شکست دهد.

نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده به توضیح زیر است:

آتلانتا 123 - شیکاگو بولز 118

نیویورک 107 - لس آنجلس کلیپرز 128

مینه سوتا 121 - واشنگتن 135

ورزشی**ع-ح**2024

منبع: ایرنا

به "باخت بوستون و انتقادهای دوباره از ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باخت بوستون و انتقادهای دوباره از ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید