ایجاد حاشیه در انتخابات کمیسیون ورزشکاران کار پسندیده ای نبود

به گزارش کلاه تهران، یوسف کرمی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: در کمیسیون ورزشکاران کسی به دنبال منافع شخصی نیست و همه برای یک هدف کوشش می نمایند. اینجا به عنوان نمایندگان ورزشکاران باید در خصوص برطرف مسائل ورزشکاران بحث و گفتگو نموده و به راهکارهای اجرایی و عملی دست پیدا کنیم.

ایجاد حاشیه در انتخابات کمیسیون ورزشکاران کار پسندیده ای نبود

وی ادامه داد: رکن اصلی و درس اول ورزش در هر رشته ای بخصوص تکواندو و کشتی اخلاق است و این برای ما پسندیده نیست دو قهرمان ارزنده و مدال آور المپیکی مقابل هم قرار بگیرند. متأسفانه بعضی هم به جای برطرف مشکل، به موضوع دامن زدند. بازهم باید خدا را شکر کنیم که همه چیز تمام شد تا همه برای یاری به برطرف مسائل ورزشکاران همراه شوند.

دارنده نشان برنز تکواندو در المپیک اضافه نمود: واقعاً دیدن این حواشی و بعضی مباحث مطرح شده در زمان انتخابات کمیسیون کمی عجیب بود. برای کمیته ای که در این مدت بدون حاشیه و بی سرصدا کار می کرد. اصلاً قابل قبول نبود و من که از دیدن این دست حاشیه ها به شدت ناراحت شدم. انتظار داشتم مسئولان مانع از بروز آن اتفاقات باشند.

کرمی با بیان اینکه ورزشکاران و قهرمانان از ما بیشتر انتظار دارند، اضافه نمود: احساس می کنم در این کمیته می توان کارهای زیادی برای قهرمانان ورزشی کشور انجام داد. در صورت همدلی همه اعضا و همکاری مسئولان کمیته، پیشنهادات زیاد و قابل اجرایی مطرح می گردد که می تواند به تصویب رسیده و مقدمات کارهای خوبی را در مسئولیتی که قبول نموده ایم، فراهم خواهد شد.

وی در خصوص شرایط کاری خود در کرواسی گفت: قرارداد من در کرواسی یک ساله است و هفته آینده برای ادامه کار خود راهی این کشور خواهم شد. البته آنها تمایل به تمدید قرارداد دارند، ولی من باید همراهی خانواده و اینکه شرایط زندگی آنها چگونه است را آنالیز کنم.

سرگروه سابق تیم ملی در خصوص شروع تمرینات تیم ملی کرواسی گفت: در این کشور ویروس کرونا به خوبی کنترل شده است و بر اساس اخباری رسمی روزانه 40-50 نفر مبتلا می شوند که حتی به بستری شدن هم نمی رسند و فوتی هم خیلی کم است. به دلیل همین شرایط که به دلیل اقدامات اجرا شده و رعایت کردن مسائل از سوی مردم ایجاد شده، فعالیت های ورزشی هم شروع شده و تکواندوکاران نیز تمرین می نمایند.

کرمی در انتها گفت: در تهران موضوع کرونا دوباره شدت گرفته و مسائل زیادی را ایجاد نموده که امیدوارم با رعایت مسائل و پروتکل های بهداشتی، شرایط بهتر گردد تا مربیان ورزشی هم بتوانند به محل کار خود که همان باشگاه ها می باشد، بازگردند. واقعاً مربیان از کرونا خیلی آسیب دیدند و مسئولان باید طرح های حمایتی از زحمت کشان ورزشی را تصویب و اجرایی نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ایجاد حاشیه در انتخابات کمیسیون ورزشکاران کار پسندیده ای نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد حاشیه در انتخابات کمیسیون ورزشکاران کار پسندیده ای نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید