افشای اطلاعات گوشی گلکسی A33 سامسونگ

به گزارش کلاه تهران، افشاگران مطرح دنیای فناوری اخیراً به اطلاعاتی دست یافته اند که نشان می دهد شرکت سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی تازه از سری A است که Galaxy A33 نام دارد و به احتمال زیاد به اسم جانشین Galaxy A32، در سال 2022 روانه بازار خواهد شد.

افشای اطلاعات گوشی گلکسی A33 سامسونگ

به گزارش کلاه تهران، گزارشات اخیر نشان می دهد که سامسونگ در حال کار بر روی چند گوشی نو سری A مانند Galaxy A13 ، Galaxy A53 و Galaxy A73 برای سال 2022 است اما اطلاعات تازه ای که به وسیله وبسایت GalaxyClub.nl به اشتراک گذاشته شده، نشان می دهد که این شرکت بعلاوه بر روی یک گوشی دیگر با نام Galaxy A33 هم کار می نماید. همانطور که از نام آن معین است، این گوشی به احتمال زیاد جایگزین گوشی Galaxy A32 خواهد شد که در اوایل امسال معرفی گردید.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در خصوص معینات گوشی آینده Galaxy A33 وجود ندارد. ما می دانیم که سامسونگ گوشی Galaxy A32 5G را در ژانویه و سپس Galaxy A32 4G را در فوریه امسال میلادی عرضه کرد. بنابراین این احتمال وجود دارد که گوشی آینده A33 هم در ماه های ابتدایی سال 2022 روانه بازار گردد. البته در این میان شایعاتی وجود دارد که نشان می دهد این گوشی نو برخلاف سری A32 ، ممکن است فقط در نسخه 5G عرضه گردد. از سوی دیگر، ما می دانیم که گوشی های هوشمند سری گلکسی S22 سامسونگ به احتمال زیاد در ماه ژانویه معرفی می شوند، بنابراین این تصور دور از انتظار نیست که گلکسی A33 پس از اولین عرضه مدل های S22 معرفی گردد.

البته کماکان می توان با توجه به معینات گوشی گلکسی A32، حدس هایی در خصوص بعضی از ویژگی های جانشین آن یعنی گلکسی A33 زد. گوشی هوشمند Galaxy A32 5G دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی TFT است که از رزولوشن اچ دی پلاس 720 در 1600 پیکسل پشتیبانی می نماید. چیپست Dimensity 720 در زیر کاپوت A32 واقع شده است که با 8 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، جفت شده است. سیستم عامل این گوشی هم اندروید 11 مبتنی بر One UI است. A32 5G دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی است. ماژول پشتی آن هم دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. این گوشی مالی بعلاوه دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ 15 واتی پشتیبانی می نماید.

این معینات اگرچه مربوط به نسخه 5G گوشی گلکسی A32 است اما شایعات مختلف ادعا دارند که گوشی آینده گلکسی A33 هم تنها در نسخه 5G روانه بازار خواهد شد، بنابراین A33 را باید جانشین نسخه 5G گوشی A32 دانست. به اسم یک جانشین، البته این انتظار از گلکسی A33 وجود دارد که در بعضی معینات شاهد به روز رسانی های نو نسبت به نسخه قبلی باشد. هرچند این معینات هنوز افشا نشده است ولی می توان حدس زد که نمایشگر و پیکربندی ها می تواند جزو اولین اهداف به روز رسانی ها برای نسخه نو باشد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-کلاه تهران

منبع: فرارو

به "افشای اطلاعات گوشی گلکسی A33 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای اطلاعات گوشی گلکسی A33 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید