شروع حراج آدینه سیاه در استانبول، با کارت شتاب از ترکیه آنلاین خرید کنید

به گزارش کلاه تهران، آدینه سیاه یا بلک فرایدی Black Friday اصطلاحی است که به یک حراج سالانه اشاره دارد. در طی بلک فرایدی اغلب کالاهای مصرفی مردم از جمله پوشاک، لوازم آرایشی تا 70 درصد ارزانتر از قیمت اصلی خود به فروش می رسند.

شروع حراج آدینه سیاه در استانبول، با کارت شتاب از ترکیه آنلاین خرید کنید

سال جاری هم آدینه سیاه در نزدیکی ایران و در استانبول شروع خواهد شد و آدینه هفته جاری زمان بسیاری خوبی است تا از این فرصت بهره ببرید

آدینه سیاه در ترکیه

ترکیه هم از آن دست کشورهایی است که حراج آدینه سیاه در آن برگزار می گردد اما به مدت یک هفته ادامه پیدا خواهد نمود. در طی این یک هفته، اغلب کالاها را در استانبول می توانید با 50 تا 70 درصد تخفیف خریداری کنید. مهمترین تفاوت بلک فرایدی در استانبول با سایر شهرها و کشورهای جهان این است که پس از 1 هفته نیز حراج ها به سرانجام نمی رسند و متقاضیان هنوز هم می توانند از تخفیف ها بهره مند شوند ولی باید بدانید که پس از سرانجام یک هفته تخفیف کالاها از 70 درصد به 20 تا 30 درصد کاهش پیدا می نماید.

از سایت های ترکیه ای با کارت شتاب آنلاین خرید کنید

بیشتر برند های معروف پوشاک ترک و اروپایی محصولات خود را به صورت آنلاین با تخفیفات به فروش میرسانند اما متاسفانه با توجه به محدودیت های موجود پیش از این امکان خرید از این سایت ها برای ایرانیان موجود نبود، اما در حال حاضر میتوانید با مراجعه به سایت مدامند از تمامی برند های معروف جهان بدون هیج محدودیتی پوشاک، کیف و کفش و لوازم آرایشی و بهداشتی خود را انتخاب و پس از پرداخت ریالی طی 1 تا 2 هفته محصول را درب منزل دریافت کنید.

آدرس سایت مدامند: https://www.modamond.com

صفحه اینستاگرام سایت مدامند: https://www.instagram.com/modamond-com

منبع: گردشبان

به "شروع حراج آدینه سیاه در استانبول، با کارت شتاب از ترکیه آنلاین خرید کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع حراج آدینه سیاه در استانبول، با کارت شتاب از ترکیه آنلاین خرید کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید