وستهم صفر - چلسی صفر ، توقف ساری بال

به گزارش کلاه تهران ، چلسی با راهنمایی مائوریتزیو ساری پایان متوقف شد و بعد از پنج برد متوالی در لیگ برتر در زمین وستهم به تساوی بدون گل رسید. سبک بازی تیم های این مربی به خاطر جذابیتش را ساری بال نامیده اند و آغاز خوبش در انگلیس با تمجید کارشناسان روبرو گردیده، ولی پایان در خانه همسایه لندنی متوقف شد.

وستهم صفر - چلسی صفر ، توقف ساری بال

وستهم در این بازی فرصت خوبی با یارمولنکو داشت و حتی می توانست به پیروزی برسد. بهترین فرصت چلسی را هم موراتا از دست داد که توپ را به صورت فابیانسکی کوبید.

چلسی با این تساوی 16 امتیازی شد و بعد از لیورپول و منچسترسیتی در رده سوم نهاده شد. وستهم که چهار بازی اول فصل را باخت، بعد از برد هفته گذشته مقابل چلسی هم امتیاز ارزشمندی گرفت و با 4 امتیاز در رده هفدهم ایستاد.

سرمربی ایتالیایی چلسی بعد از این تساوی گفت: در نیمه اول می توانستیم بهتر عمل کنیم، چون گردش توپ ما کند بود. در نیمه دوم بخصوص نیم ساعت پایانی خوب بازی کردیم، ولی می توانیم بهتر از این باشیم. این بهترین نمایش ما نبود. وستهم تیم خیلی خوبی است و بعد از برد مقابل اورتون اعتماد به نفس خوبی داشت. باید توپ را سریعتر به گردش در می آوردیم، در غیر اینصورت خلق موقعیت خیلی سخت می گردد.

1

منبع: ایران ورزشی

به "وستهم صفر - چلسی صفر ، توقف ساری بال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وستهم صفر - چلسی صفر ، توقف ساری بال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید