بهتاش فریبا: در جلسه کمیته فنی درباره دستیار ایرانی بحثی نشد، مشکل اصلی استقلال نداشتن بازی ساز است

به گزارش کلاه تهران، از نگاه بهتاش فریبا، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال مهمترین مشکل این تیم در فصل جاری نداشتن یک هافبک بازی ساز است.

بهتاش فریبا: در جلسه کمیته فنی درباره دستیار ایرانی بحثی نشد، مشکل اصلی استقلال نداشتن بازی ساز است

بهتاش فریبا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی کلاه تهران درباره وضعیت فعلی استقلال و بازی این تیم برابر سایپا در هفته نهم لیگ برتر گفت: این تعطیلات که برای استقلال خوب نبود، چون این تیم حدود 12 بازیکن در تمرینات تیم های ملی بزرگسالان و امید داشت و در این شرایط کار مربی برای مرور کارهای تاکتیکی و مسائل دیگر در تمرینات سخت می گردد. با این حال من امیدوارم که استقلال بعد از کسب دو برد پیاپی در جام حذفی و لیگ برتر، در بازی با سایپا هم برنده از زمین بیرون بیاید.

وی در رابطه با اینکه آیا استقلال می تواند وارد کورس قهرمانی گردد، تاکید نمود: استقلال نفرات توانمندی دارد و شفر هم فصل گذشته مقام خوبی با استقلال به دست آورد. بازی با سایپا در هفته نهم بسیار مشخص نماینده است و اگر استقلال سه امتیاز این بازی را بگیرد قطعاً شرایط روحی تیم برای بازی های بعد بهتر خواهد شد. البته کار استقلال برابر سایپا سخت است، ولی امیدوارم که تیم ما در نهایت برنده گردد.

مدیرفنی پیشین استقلالی ها در واکنش به انتقادهای اخیر از الحاجی گرو و اینکه خیلی ها معتقدند یکی از مهم ترین مسائل استقلال نداشتن یک مهاجم گلزن است، توضیح داد: من اطلاع زیادی از عملکرد گرو در سال های گذشته ندارم، ولی در مورد مرتضی تبریزی باید بگویم که آمار گلزنی او در فصل گذشته خوب بود. جابر انصاری هم فصل گذشته خوب بود، همین طور فرشید اسماعیلی و مهاجمان جوان استقلال از جمله قائدی و صیادمنش. من معتقدم مشکل اصلی استقلال نداشتن بازیکنی است که پاس آخر را بدهد، نداشتن یک هافبک بازی ساز. شاید نیومایر بتواند تا حدودی این مشکل را حل نماید، ولی این بازیکن هم تا الان زیاد بازی نکرده است و نمی توان چیزی را با قاطعیت در مورد او گفت.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در مورد جلسه دیروز اعضای کمیته فنی این با وینفرد شفر گفت: این اولین جلسه ای بود که برگزار گردید و جلسه خوبی هم بود. البته قرار است در مورد این مسائل آقای مظلومی صحبت نمایند، چون ایشان سخنگوی کمیته فنی است. صحبت های خوبی بین اعضای کمیته فنی و شفر رد و بدل شد و ایشان هم از اعضای کمیته خواست که در تمرینات استقلال حضور پیدا نمایند.

فریبا در خصوص اینکه آیا در این جلسه در خصوص اضافه شدن دستیار ایرانی به کادر فنی استقلال صحبتی اجرا شده است یا خیر، توضیح داد: خیر، این اولین جلسه ما با شفر بود و صحبتی هم در مورد اضافه شدن دستیار ایرانی صورت نگرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بهتاش فریبا: در جلسه کمیته فنی درباره دستیار ایرانی بحثی نشد، مشکل اصلی استقلال نداشتن بازی ساز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهتاش فریبا: در جلسه کمیته فنی درباره دستیار ایرانی بحثی نشد، مشکل اصلی استقلال نداشتن بازی ساز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید