انتقال آب دریای عمان با اولویت توسط دستگاه های مسئول پیگیری گردد

به گزارش کلاه تهران، جلسه آنالیز آخرین وضعیت خشکسالی کشور ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و جانشین رئیس شورای عالی مدیریت بحران در محل این وزارتخانه برگزار گردید.

انتقال آب دریای عمان با اولویت توسط دستگاه های مسئول پیگیری گردد

رحمانی فضلی در این جلسه با تاکید بر ضرورت ارائه پیشنهادات و روشهای نوین جهت مقابله با وضعیت موجود خشکسالی و مصرف بهینه آب در کشور، گفت: انجام اقدامات فرهنگی به خصوص فرهنگ سازی در مصرف بهینه آب در دستور کار دستگاه های متولی قرار بگیرد تا بتوانیم به یاری مردم با وضعیت خشکسالی موجود مقابله کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت در اولویت قرار دریافت موضوع آب شرب در سال 98 توضیح داد: موضوع استقرار دستگاه های آب شیرین کن و همچنین انتقال آب از دریای عمان حتما با اولویت توسط دستگاهی مسئول پیگیری گردد.

در این جلسه وزرای نیرو و جهاد کشاورزی گزارشی از آخرین وضعیت خشکسالی کشور همراه با پیشنهادات و راهکارهای خود را مطرح کردند.

همچنین در این جلسه نیز استانداران اصفهان، فارس، خراسان رضوی، بوشهر، یزد، خراسان جنوبی، خوزستان و هرمزگان گزارش از آخرین وضعیت منابع آبی استان خود ارائه کردند.

در این جلسه نیز نماینده سازمان برنامه و بودجه گزارشی درخصوص اعتبارات مصوب و تخصیص یافته به طرح های مربوط به حوزه آب ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "انتقال آب دریای عمان با اولویت توسط دستگاه های مسئول پیگیری گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال آب دریای عمان با اولویت توسط دستگاه های مسئول پیگیری گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید