آیفون های جدید انتظارات مصرف کنندگان را برآورده نکردند ، سهام اپل در خطر است؟

به گزارش کلاه تهران، نمودار و الگوهای مصرف خریداران برند اپل نشان می دهد نرخ خرید آیفون های جدید نسبت به سال های گذشته روندی نزولی طی نموده است.

آیفون های جدید انتظارات مصرف کنندگان را برآورده نکردند ، سهام اپل در خطر است؟

به گزارش کلاه تهران به نقل از سی ان بی سی آنالیز های جدید نشان می دهد آیفون های جدید با استقبال مورد انتظار از سوی کاربران روبرو نگردیده اند.

این موضوع می تواند سهام اپل را متضرر کند. یک شرکت ویژه آنالیز داده ها که متخصص در ردیابی فعالیت شرکت های مشهور است، دریافته که تعداد افرادی که قصد خرید محصولات جدید اپل را دارند، کمتر از سال 2015 است.

این نخستین بار طی 13 سال گذشته است که سهام اپل با مشکل سقوط شدید روبرو گردیده است. تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل نیز که رفتارهای بازار را به دقت دنبال می نماید،اعلام نموده اگرچه فروش اپل طی روزهای اخیر ضعیف بوده اما این برای شرکت اپل کم اهمیت است.

با توجه به آنالیز های اندی سوان، موسس سازمان LikeFolio، ردیابی هزاران پست رسانه های اجتماعی نشان داد که کاهش تعداد افرادی که علاقه مند به خرید اپل هستند، محسوس است.

اپل طی چهارشنبه شب گذشته مدل های جدید آیفون شامل آیفون XR، آیفون XS و آیفون XS Max را معرفی کرد. افزون بر این ها، یک ساعت جدید سری 4را با ویژگی های بهبود ردیابی تناسب اندام و ویژگی های جدید بهداشتی معرفی کرد.باید دید اپل چگونه از پس این بحران برخواهد آمد.

منبع: انتخاب

به "آیفون های جدید انتظارات مصرف کنندگان را برآورده نکردند ، سهام اپل در خطر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون های جدید انتظارات مصرف کنندگان را برآورده نکردند ، سهام اپل در خطر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید