20 درصد مدارس در سال 98 در بحث بوفه ثبت سامانه شدند

به گزارش کلاه تهران، تهران (پانا) - معاون هماهنگی، مالی و نظارت بر امور استان های سازمان دانش آموزی درباره فعالیت این معاونت در دوران کرونا توضیحاتی داد.

20 درصد مدارس در سال 98 در بحث بوفه ثبت سامانه شدند

سیدهادی دلبری در بخش بعدازظهر نشست هم اندیشی تبیین طرح بازمهندسی تشکیلات دانش آموزی پیشتازان که باحضور مدیران، معاونان و روسای استانی سازمان دانش آموزی در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار گردید با بیان اینکه این معاونت 4 مجموعه برنامه ریزی، خوداتکایی، فناوری و ارزیابی را فرا می گیرد به موضوع نیروهای این معاونت و سوابق آنان اشاره نمود.

وی درباره منابع درامدی و اقتصاد پایدار اضافه نمود: سال جاری با توجه به شیوع کرونا هیچ عملکردی را به صورت ملی انجام ندادیم، در بحث پایگاه تغذیه سالم بر بوفه مدارس متمرکز هستیم.

دلبری آمار درخواست و صدور مجوز پایگاه های تغذیه سالم مدارس را به تفکیک استان ها گفت و ادامه داد: سال گذشته 20 درصد از مجموعه مدارس که می توانستند بوفه داشته باشند را ثبت سامانه کردیم که از این تعداد 10 درصد مدارس فاقد بوفه بودند.

معاون هماهنگی، مالی و نظارت بر امور استان های سازمان دانش آموزی درباره بحث نظارت بر بسته تحولی گفت: باید بتوانیم با یک سامانه جامع درباره برنامه ریزی، این موضوع را پیگیری کنیم لذا نشست های قطبی را در این باره برگزار کردیم تا موارد را پیگیری کنیم.

وی با اعلام رابطان ارزیابی استان های برتر در هر قطب اضافه نمود: هر برنامه ای که در قالب بسته تحولی یا خارج از آن باشد احتیاج به ارزیابی و رصد دارد؛ در بحث جشن عاطفه ها بالاترین مشارکت در استان های مختلف متفاوت بود.

دلبری ضمن ارائه گزارشی از استان های برتر در برنامه ها بیان نمود: در داشبورد مدیریتی خود الگو و نقشه راهمان معین است و هر هفته اقدامات خود را معین می کنیم.

معاون هماهنگی، مالی و نظارت بر امور استان های سازمان دانش آموزی با تاکید براینکه بسته تحولی کار اصلی ما و مطالبه وزیر از ماست که موضوع اصلی اقدامات ما قرار می گیرد گفت: در شورای برنامه ریزی مصوبات به صورت قانونمند انجام می گردد لذا این شورا یک ظرفیتی است که می توان از ان استفاده کرد.

وی با اعلام اینکه طبق گزارش سال 98، 700 مصوبه درنظر گرفته و 614 مصوبه محقق شد ادامه داد: شورای برنامه ریزی رکن رکین سازمان است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "20 درصد مدارس در سال 98 در بحث بوفه ثبت سامانه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 درصد مدارس در سال 98 در بحث بوفه ثبت سامانه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید