کرونایی شدن اعضای سرویس مخفی در رویدادهای انتخاباتی ترامپ

به گزارش کلاه تهران، بر اساس گزارش جدید واشنگتن پست، ده ها مأمور سرویس مخفی که از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و مایک پنس، معاون وی حفاظت می کنند؛ یا به ویروس کرونا مبتلا شده اند یا بعد از در تماس بودن با افراد آلوده به ویروس کرونا، خانه نشین شده اند.

کرونایی شدن اعضای سرویس مخفی در رویدادهای انتخاباتی ترامپ

ترامپ حضور خود را کمرنگ تر کرده و از تجمعات بزرگ و گسترده ای که ماهیت کارزار 2016 او را تشکیل داده بود، دوری می کند. اما او با این حال رویدادهای کوچک تر بسیاری برگزار کرده، از جمله سخنرانی روز پنج شنبه کنوانسیون جمهوری خواهان در کاخ سفید، در مقابل جمعیت تقریباً 1500 نفری که در آن بسیاری از شرکت کنندگان ماسک نداشتند. بسیاری از کسانی که در سخنرانی حضور داشتند نیز تست کووید 19 نداده بودند.

چنین رویدادهایی، توصیه مقامات بهداشتی که حامی استفاده گسترده از ماسک و جلوگیری از تجمعات بزرگ هستند، را رد می کند.

سرویس مخفی به منظور حفظ حریم شخصی کارکنان، اعلام نکرده چند تن از مأمورانش به کرونا مبتلا شده اند، اما تأکید کرده که در حال کار برای تأمین تمام حفاظت های ممکن علیه بیماری کرونا است.

یک سخنگوی سرویس مخفی به هیل گفت: سرویس مخفی ایالات متحده به ارزیابی روشمند الزامات منحصربه فرد ضروری برای اجرا در محیط جاری بیماری، ادامه می دهد. این آژانس تمام اقدامات احتیاطی را برای حفاظت از نیروی کار، افراد تحت حفاظت ما و عموم در مواجهه با کووید 19 انجام می دهد. این اقدامات شامل رعایت فاصله گذاری مناسب اجتماعی، تهیه و استفاده از پی پی ای، آزمایشات روتین در زمان مناسب؛ قبل، در حین، یا بعد از سفر رسمی است، اما تنها به این ها محدود نمی شود.

زمانی که از کاخ سفید برای اظهارنظری در مورد گزارش واشنگتن پست پرسیده شد، این نهاد گفت تمام اقدامات احتیاطی لازم را انجام داده و زمان سفر به خارج از واشنگتن، با پزشک رئیس جمهور همکاری می کند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "کرونایی شدن اعضای سرویس مخفی در رویدادهای انتخاباتی ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونایی شدن اعضای سرویس مخفی در رویدادهای انتخاباتی ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید