پیغام تبریک دکتر مونسان به مناسبت روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی

به گزارش کلاه تهران، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فرارسیدن 22 مرداد روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی را تبریک گفت.

پیغام تبریک دکتر مونسان به مناسبت روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی

به گزارش کلاه تهران پیغام تبریک دکتر علی اصغر مونسان به این مناسبت به توضیح زیر است:

نام گذاری یک روز خاص برای تشکل ها و مشارکت های اجتماعی بی تردید نشان از اهمیت غیرقابل انکار نهادهای مدنی به طور عام و سازمان های غیردولتی به طور خاص در حل مسائل جامعه دارد و دولت تدبیر و امید با درک اهمیت این موضوع، گام هایی عملی را در تسهیل و تقویت مشارکت های مردمی برداشته است. بر این سیاق می توان نقش های موثری همچون هم فکری و همراهی با دولت و بخش خصوصی، مشارکت در برنامه ریزی و اجرای فعالیت های پژوهشی، آموزشی و ترویجی، دیدبانی و انعکاس مطالبات مردمی به دستگاه های اجرایی، گفتمان سازی برای حل مسائل جامعه در حوزه های مختلف را برای سازمان های غیر دولتی احصا و اجرایی کرد.

سازمان های غیردولتی در عین حال به دلایلی همچون استقلال منابع اقتصادی و انسانی، تصمیم گیری سریع و به دور از بوروکراسی، انعطاف پذیری و خودپدیداری، از کارآمدی رو به رشدی برخوردارند و با تکیه بر همیاری و هم فکری مردم، جامعه مدنی را اصل حاکم بر فعالیت خود قرار داده اند.

22 مرداد روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی را به مردم مشارکت جوی ایران اسلامی به ویژه سازمان های غیردولتی تبریک می گویم و برای فعالان و دغدغه مندان این عرصه آرزوی توفیق در راستا تحقق آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزومندم.

منبع: میراث آریا

به "پیغام تبریک دکتر مونسان به مناسبت روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تبریک دکتر مونسان به مناسبت روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید