پپ گواردیولا: نیوکاسل شبیه برنلی بازی می نماید، نمی خواهیم به آینده فکر کنیم

به گزارش کلاه تهران، پپ گواردیولا ترجیح داد به اظهارات اخیر سرمربی تیم فوتبال بارسلونا واکنشی نشان ندهد.

پپ گواردیولا: نیوکاسل شبیه برنلی بازی می نماید، نمی خواهیم به آینده فکر کنیم

به گزارش کلاه تهران، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل نیوکاسل در هفته پیش روی رقابت های لیگ برتر انگلیس ادعا کرد علاقه ای به پاسخ دادن به اظهارات ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا درباره تیم خودش ندارد.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره گفت: درباره اظهارات والورده در خصوص من و دی یونک صحبت نمی کنم. باشگاه ما خارق العاده است و کارش را خوب می داند. در خصوص تیمم صحبت خواهم کرد. شرایط مندی بسیار بهتر شده و کمپانی هم بهبود یافته است . به این دلیل برابر برنلی به فرناندینیو بازی دادم که رقیب ضربات کاشته خطرناک بود. او به اندازه کافی استراحت نموده و نباید با نیمکت نشینی، ریتم خودش را از دست دهد.

گواردیولا در ادامه اضافه کرد: نیوکاسل مشابه برنلی بازی می نماید، اگر چه هر تیمی شکل خاص خودش را دارد. در طول 2 فصل گذشته همه چیز سخت بوده و فردا هم امتحان سختی پیش روی ماست. همه تیم ها برای قهرمانی می جنگند. فشار را احساس می کنیم و باید بتوانیم اوضاع را کنترل کنیم. 14 بازی مانده و موظفیم امتیازات زیادی باید کسب کنیم. نمی خواهیم به آینده فکر کنیم. باید به این فکر کنیم چه کاری از دست ما برمی آید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پپ گواردیولا: نیوکاسل شبیه برنلی بازی می نماید، نمی خواهیم به آینده فکر کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پپ گواردیولا: نیوکاسل شبیه برنلی بازی می نماید، نمی خواهیم به آینده فکر کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید