هواوی در تاریخ 23 فوریه از میت ایکس اس و 7 محصول دیگر رونمایی خواهد نمود!

به گزارش کلاه تهران، هواوی تایید کرد طی رویدادی در تاریخ 23 فوریه امسال (4 اسفند)، از 8 محصول جدید خود که یکی از آن ها هواوی میت ایکس اس، گوشی تاشو جدید این شرکت نیز هست، رونمایی خواهد نمود.

هواوی در تاریخ 23 فوریه از میت ایکس اس و 7 محصول دیگر رونمایی خواهد نمود!

ساعاتی قبل از اینکه GSMA خبر کنسل شدن نمایشگاه MWC 2020 را منتشر کند، هواوی خاطرنشان کرد در تاریخ 23 فوریه، از محصولات جدید خود رونمایی می نماید. دلیل کنسل شدن نمایشگاه هم در پی انصراف بسیاری از شرکت ها صورت گرفت که آن هم به خاطر ترس از شیوع بیشتر ویروس کرونا بوده. حال که خبر کنسل شدن این مراسم نیز رسیده، به نظر می رسد هواوی قرار است طی مراسمی اختصاصی، محصولات خود را معرفی کند.

اگر این رویداد برگزار گردد، باید شاهد رونمایی از یک تبلت، لپ تاپ، گوشی تاشو، ایربادز، ساعت هوشمند، تلویزیون، هدست واقعیت مجازی و یک محصول مرتبط با ماشین باشیم. در بین این محصولات اما محتمل ترین، گوشی تاشو هواوی میت ایکس اس (نمونه بروزرسانی شده میت ایکس) خواهد بود که بارها در رابطه با آن شنیدیم. این محصول با شکل و شمایلی مشابه میت ایکس اما با پردازنده کایرین 990 5G راهی بازار خواهد شد.

جدیدترین گوشی تاشو هواوی احتمالا ارزان تر از میت ایکس خواهد بود

همچنین طبق لیستی که اخیرا منتشر شده و نام میت ایکس اس نیز در آن به چشم می خورد، این محصول قرار است با پشتیبانی از شارژر پر سرعت 65 واتی عرضه گردد. شایعه دیگر در رابطه با گوشی تاشو مورد انتظار هواوی، قیمت پایین آن به نسبت میت ایکس است! با عرضه گوشی هایی نظیر گلکسی فولد، موتورولا ریزر و گلکسی Z Flip، رقابت بین گوشی های تاشو به اوج رسیده و هواوی نیز می خواهد به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در جهان، با عرضه گوشی های تاشو نظیر میت ایکس و میت ایکس اس، بخشی از این رقابت را تشکیل دهد.

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از محصولات هواوی، قطعا خبرهای بیشتری نیز از محصولات این شرکت منتشر خواهد شد که در این صورت آن ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ

به "هواوی در تاریخ 23 فوریه از میت ایکس اس و 7 محصول دیگر رونمایی خواهد نمود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی در تاریخ 23 فوریه از میت ایکس اس و 7 محصول دیگر رونمایی خواهد نمود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید