همکاری علمی صنعتی دانشگاه شریف با استرالیا گسترش می یابد

به گزارش کلاه تهران، کمیسر تجاری سفارت استرالیا به همراه هیأتی ضمن حضور در دانشگاه صنعتی شریف به مذاکره جهت گسترش همکاری ها پرداخت.

همکاری علمی صنعتی دانشگاه شریف با استرالیا گسترش می یابد

به گزارش کلاه تهران، منیر سنکری کمیسر مالی سفارت استرالیا ضمن دیدار با دکتر سیم چی مدیر امور بین الملل دانشگاه صنعتی شریف، با دکتر بهزاد از دانشکده مهندسی مکانیک و دکتر عسکری از دانشکده مهندسی و علم مواد جلسه مشترک برگزار کردند. در جریان این دیدار که در دفتر امور بین الملل دانشگاه شریف برگزار گردید، طرفین ضمن تشریح اقدامات اجرا شده در زمینه گسترش همکاری های علمی صنعتی دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه ها و مؤسسات استرالیایی، به آنالیز راه های تسهیل آمد و شد نخبگان علمی به منظور شرکت در کارگاه ها و سمینارهای علمی و بازدید رؤسای دانشگاه های ایرانی از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی استرالیا پرداختند. در جریان این سفر که مقرر شد اردیبهشت سال آینده برگزار گردد، از دانشگاه های فنی، پزشکی و عمومی به تفکیک دانشگاه بازدیدکننده بازدید به عمل خواهد آمد. همچنین در مورد تفاهم نامه همکاری در زمینه دانش و فناوری صنایع معدنی، طرف استرالیایی ضمن تأیید پیش نویس تفاهم نامه ارسال شده از دانشگاه صنعتی شریف، اظهار کرد که در حال اجرا مراحل نهایی هستند تا تأیید آخر صورت گیرد.

وی همچنین توضیح داد: سفر فوق می تواند تسهیل کننده تفاهم نامه انتقال فناوری باشد. بر اساس اعلام دانشگاه شریف، هم اکنون هشت شرکت در زمینه صنایع معدنی با کشور استرالیا در حال همکاری هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "همکاری علمی صنعتی دانشگاه شریف با استرالیا گسترش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری علمی صنعتی دانشگاه شریف با استرالیا گسترش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید