نیکو کواچ: کومان و لواندوفسکی جریمه نمی شوند، فورتونادوسلدورف با دورتموند تفاوت دارد

به گزارش کلاه تهران، نیکو کواچ امیدوار است تیمش تمام بازی های باقیمانده خود در بوندس لیگا را با پیروزی به سرانجام ببرد.

نیکو کواچ: کومان و لواندوفسکی جریمه نمی شوند، فورتونادوسلدورف با دورتموند تفاوت دارد

به گزارش کلاه تهران، نیکو کواچ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در هفته جاری رقابت های بوندس لیگای آلمان مقابل فورتونادوسلدورف ابراز امیدواری کرد باواریایی ها تمام بازی های باقیمانده تا انتها فصل را ببرند و قهرمان شوند.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پیش از این بازی گفت: ناراحت کننده است که روبن از نوامبر بازی ننموده است. دکترها نشانه های خوبی دریافت نموده اند، اما او در حال حاضر حس خوبی ندارد. اگر روبن بتواند بار دیگر در این فصل برای بایرن مونیخ به میدان برود، خشنود خواهم شد. امیدوارم تا انتها فصل تمام بازی ها را ببریم و قهرمان شویم.

کواچ در خصوص درگیری در تمرین روز پنجشنبه تیم بایرن مونیخ هم گفت: پس از تمرین اخیر با لواندوفسکی و کومان صحبت کردم. هر دو بابت درگیری در تمرین عذرخواهی و از رفتارشان ابزار پشیمانی کردند. قطعاً جریمه ای در کار نخواهد بود و مسئله تمام شده است. در تمرینات همواره احساسات وجود دارد.

وی با تمجید از حریف پیش روی تیمش خاطر نشان کرد: دوسلدورف حریفی کاملاً متفاوت نسبت به دورتموند خواهد بود. دورتموند می خواست فوتبال بازی کند و این قضیه درباره دوسلدورف کاملاً فرق می نماید. نباید آنها را دستکم بگیریم. ما خارج از خانه و در یک استادیوم مملو از تماشاگر بازی خواهیم کرد. رقابت سختی در پیش داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نیکو کواچ: کومان و لواندوفسکی جریمه نمی شوند، فورتونادوسلدورف با دورتموند تفاوت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکو کواچ: کومان و لواندوفسکی جریمه نمی شوند، فورتونادوسلدورف با دورتموند تفاوت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید