نیوزویک: دولت ترامپ از دو هفته دیگر فرایند ترک کاخ سفید را شروع می نماید

به گزارش کلاه تهران، علی رغم آنکه دونالد ترامپ هنوز حاضر به پذیرش شکست در انتخابات جنجالی نوامبر نشده، شواهد نشان می دهد دولت ترامپ طی 2 هفته آینده فرایند ترک کاخ سفید را شروع خواهد نمود.

نیوزویک: دولت ترامپ از دو هفته دیگر فرایند ترک کاخ سفید را شروع می نماید

به گزارش گروه بین الملل کلاه تهران به نقل از نیوزویک، علی رغم مقاومت ترامپ در پذیرش شکست در انتخابات و طرح ادعای تقلب گسترده در رای گیری نوامبر و کوشش های مداوم متحدان سیاسی جمهوریخواهش برای تغییر نتایج انتخابات، شواهد نشان می دهد که دولت ترامپ ظرف 2 هفته آینده فرایند خروج از کاخ سفید را شروع خواهد نمود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی کلاه تهران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، ترامپ روز سه شنبه با انتشار پیغام ویدئویی ضمن حمله به بسته نجات مالی و مالی کرونایی که در کنگره تصویب شده، گفت: شاید دولت بعدی، دولت من باشد.

ترامپ روز دوشنبه نیز با نمایندگان جمهوریخواهی که قصد دارند با آرا الکترال بعضی ایالت ها مخالفت نمایند، ملاقات و گفت وگو نموده است. نشست کنگره آمریکا برای آنالیز نتایج آرا الکترال قرار است 6 ژانویه برگزار گردد. ولی در داخل کاخ سفید خبرها حاکی از آن است که دولت ترامپ اماده ترک قدرت است.

کارکنان دفتر کاخ سفید اخیرا ایمیلی را از دفتر اجرایی رئیس جمهور دریافت نموده است که به آنها دستور داده است برای خروج از کاخ سفید از روز 4 ژانویه (15 دی ماه) آماده باشند.

این در حالی است که تا به امروز بیش از 50 مورد شکایت از سوی ترامپ و متحدانش برای ابطال نتایج انتخابات در دادگاه های مختلف رد شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نیوزویک: دولت ترامپ از دو هفته دیگر فرایند ترک کاخ سفید را شروع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیوزویک: دولت ترامپ از دو هفته دیگر فرایند ترک کاخ سفید را شروع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید