نماینده لاهیجان: حقوق بازنشستگان را همسان سازی کنید

به گزارش کلاه تهران، نماینده مردم لاهیجان در مجلس در تذکری خواهان همسان سازی حقوق بازنشستگان شد و اضافه کرد: وزرای دولت آیا از سفره خالی و معیشت با مشقت مردم و محرومان اطلاع دارند؟

نماینده لاهیجان: حقوق بازنشستگان را همسان سازی کنید

به گزارش کلاه تهران، ذبیح نیک فر در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، وضعیت بیمه و درمان جانبازان را بسیار ناگوار دانست.

وی سیاسی کردن ادارات آموزش و پرورش را نمک بر زخم معیشت فرهنگیان دانست و به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد و اضافه کرد: آیا اراده ای برای برخورد با سوء مدیریت ها ندارید؟ چرا اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان به تعویق انداخته می گردد؟

نیک فر خطاب به وزرای کشور و نفت متذکر شد: احداث صندلی و عرضه سوخت تک نازل بین مردم نگرانی هایی را ایجاد نموده است علاوه بر آن صندلی داران سوخت سرمایه گذاری خود را در معرض خطر می بینند؛ به بیان روشن تر اشتغال و فراوری در این حوزه با تهدید روبروست.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با یادآوری امضای تفاهم نامه بین وزارتخانه های جهادکشاورزی و نیرو، استانداران و سازمان برنامه و بودجه خواهان لایروبی آب بندان ها و صلاح و بازسازی نهرها و کانال های انتقال آب زراعی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نماینده لاهیجان: حقوق بازنشستگان را همسان سازی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده لاهیجان: حقوق بازنشستگان را همسان سازی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید