موفقیت دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در کنکور سراسری

به گزارش کلاه تهران، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گزارشی از خدمات این نهاد به دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت ارائه کرد.

موفقیت دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در کنکور سراسری

ابراهیم جعفری گفت: پنج نفر از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد با قبولی در کنکور سراسری امسال رتبه های زیر هزار کسب کردند.

وی اضافه کرد: این دانش آموزان ساکن شهرستانهای ملکان، کلیبر و هریس هستند و از گروه آزمایشی علوم انسانی در کنکور سراسری شرکت نموده بودند.

وی با بیان اینکه مبلغ کمک هزینه تحصیلی این نهاد برای هر دانش آموز 120 هزار تومان است، ادامه داد: اکنون 12 هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که از این تعداد پنج هزار و 383 نفر در مقطع متوسطه و بقیه در مقطع ابتدائی تحصیل می نمایند.

جعفری با اعلام اینکه هزار و 150 دانشجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات تحصیلی بهره مند هستند، گفت: دانشجویان تحت حمایت این نهاد در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه 19 دانشجو در مقطع دکترا، 60 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و 733 دانشجو در مقطع کارشناسی در حال تحصیل هستند، اضافه کرد: کمیته امداد با حمایت از دانشجویان نیازمند کوشش می نماید مسیر موفقیت آنها را برای دستیابی به مدارج عالی علمی و تحصیلی هموار کند.

جعفری با یادآوری اینکه پرداخت شهریه و کمک هزینه های تحصیلی به دانشجویان تحت حمایت موجب می گردد تا آنها بدون دغدغه تحصیل نمایند، بیان نمود: پرداخت کمک هزینه تحصیلی به منظور مرتفع شدن بخشی از مشکلات مالی دانشجویان تحت حمایت انجام می گردد تا آنها بتوانند با کمترین مشکلات به تحصیل ادامه دهند.

منبع: mehrnews.com

به "موفقیت دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در کنکور سراسری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در کنکور سراسری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید