قهرمان UFC بزرگترین ترس رونالدو را فاش کرد

به گزارش کلاه تهران، قهرمان پیشین مسابقات UFC می گوید فوق ستاره پرتغالی یوونتوس از یک مورد خاص می ترسد.

قهرمان UFC بزرگترین ترس رونالدو را فاش کرد

به گزارش کلاه تهران، حبیب نورماگومدوف که اخیراً از جهانی مبارزات آزاد (UFC) خداحافظی کرد و رابطه خیلی خوبی هم با کریستیانو رونالدو دارد، در تازه ترین اظهارنظر خود درباره ترسی که در وجود برنده پنج توپ طلا وجود دارد، گفت: من و رونالدو تقریباً هر روز با هم صحبت می کنیم. هر موقع هم که با یکدیگر صحبت می کنیم، درباره این بحث می کنیم که هر یک از ما این انگیزه را از کجا آورده ایم. کریس به من گفته است که می خواهد پسرش جانشین او شود.

وی افزود: وقتی رونالدو کودک بود رؤیای داشتن یک جفت کفش را داشت. پسرش اما امروز همه چیز دارد. کریستیانو می ترسد که پسرش شاید مثل او اینقدر تشنه رسیدن به موفقیت نباشد و میل و اراده کمی برای انجام این کار داشته باشد.

قهرمان پیشین مسابقات UFC در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: رونالدو آدمی نیست که به یک، دو و یا سه جام بسنده کند. او اخیراً سی امین جامش را به دست آورد و بهترین گلزن تاریخ هم هست. من فکر می کنم کریس هنوز دو یا سه فصل دیگر می تواند بازی کند.

مهاجم پیشین تیم های منچستریونایتد و رئال مادرید که در سی وشش سالگی به سر می برد، این فصل در 30 بازی از رقابت های مختلف، آمار 27 گل زده را از خود برجای گذاشته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی کلاه تهران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قهرمان UFC بزرگترین ترس رونالدو را فاش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان UFC بزرگترین ترس رونالدو را فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید