فوتبال دنیا، دخه آ سکوتش را درباره شایعات شکست

به گزارش کلاه تهران، فوتبال دنیا - داوید دخه آ سکوتش در خصوص شایعات مطرح شده درباره آینده حرفه ای خود را شکست.

فوتبال دنیا، دخه آ سکوتش را درباره شایعات شکست

به گزارش کلاه تهران، داوید دخه آ که تمدید قراردادش با منچستریونایتد در هاله ای از ابهام است و بحث احتمال پیوستن او به یوونتوس در انتها فصل جاری مطرح شده، می گوید توجهی به شایعات ندارد و روی یاری به شیاطین سرخ تمرکز نموده است. ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد هم در این باره گفته که نسبت به تمدید قرارداد دروازه بان اسپانیایی اش خوشبین نیست.

دروازه بان 27 ساله سرخپوشان منچستر که قراردادش با این باشگاه انگلیسی در انتها فصل جاری به انتها خواهد رسید، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس در پاسخ به شایعات مطرح شده، گفت: مهم تیم است و همه ما روی چیزی تمرکز نموده ایم که باید تمرکز داشته باشیم و آن پیروزی در بازی های مان است و توجهی به قراردادها و یا هر موضوع دیگری که ممکن است باعث حواس پرتی ما گردد، نداریم.

داوید دخه آ اضافه کرد: ما بازی مهمی مقابل اورتون داریم و در ماه های پیش رو نیز بازی های مهمی خواهیم داشت و به نظرم این از هر چیز دیگری مهمتر است. من هشت فصلی است که در منچستریونایتد هستم و از بودنم در این باشگاه خیلی خوشحالم. همیشه مورد استقبال گرم طرفداران و تمامی اعضای باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته ام.

تیم فوتبال منچستریونایتد از ساعت 19:30 فردا (یکشنبه) در استادیوم اولدترافورد پذیرای اورتون خواهد بود. شاگردان ژوزه مورینیو در حال حاضر با 19 امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس هستند و با منچسترسیتی صدرنشین 9 امتیاز اختلاف دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، دخه آ سکوتش را درباره شایعات شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، دخه آ سکوتش را درباره شایعات شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید