فاز نخست کمپینگ گردشگری روستای کریک در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری می رسد

به گزارش کلاه تهران، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، به همراه نادیا صداقت سرپرست فرمانداری دنا عصر دیروز آدینه 29 تیر از کمپینگ گردشگری روستای کریک در شهرستان دنا بازدید کرد.

فاز نخست کمپینگ گردشگری روستای کریک در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری می رسد

به گزارش کلاه تهران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه و بویر احمد، محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی این استان، در این بازدید با اشاره به اینکه فاز نخست کمپینگ گردشگری روستای کریک در شهرستان دنا به بهره برداری رسیده است گفت: فاز نخست این پروژه شامل سکو های نشینمن و روشنایی تکمیل شده و برای گردشگران و مسافران قابل استفاده است.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دولت تدبیر امید زیر ساخت های خوبی برای رونق صنعت گردشگری در استان احداث شده است اظهارکرد: در همه شهرستانهای استان زیر ساخت های لازم برای رفاه حال مردم و گردشگران یا احداث شده و یا در حال احداث است.

باقری پیشرفت فیزیکی کمپینگ گردشگری روستای کریک در شهرستان دنا 65درصد مطرح نمود واضافه کرد: تا کنون در این پروژه 420میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برای افتتاح کامل این پروژه حدود 500میلیون تومان دیگر احتیاج است توضیح داد: کوشش داریم در صورت تخصیص اعتبار تا انتها سال 1397 این پروژه به صورت کامل افتتاح گردد.

او احداث سکوهای نشینمن، سرویس بهداشتی، محوطه سازی و ایجاد روشنایی را از مهم ترین امکانات این کمپینگ گردشگری مطرح نمود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین حمایت از ایجاد خانه های بوم گردی را یکی از برنامه های این اداره کل گفت و اضافه کرد: کریک قابلیت خوبی برای بومگردی دارد که مردم باید از فرصتی که دولت ایجاده کرده به نحو احسنت استفاده نمایند.

باقری گفت: به متقاضیان ایجاد بوم گردی در روستاهای کهگیلویه وبویراحمد از 500 میلیون تا یک میلیارد ریال تسهیلات 4درصد برای تبدیل شدن به خانه های بوم گردی و گردشگری پرداخت خواهد شد.

منبع: میراث آریا

به "فاز نخست کمپینگ گردشگری روستای کریک در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاز نخست کمپینگ گردشگری روستای کریک در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید