طرح 1.9 تریلیون دلاری بایدن برای مقابله با کرونا در 100 روز

به گزارش کلاه تهران، جو بایدن رئیس جمهوری منتخب ایالات متحده امریکا در جریان یک سخنرانی طرح 1.9 تریلیون دلاری دولت خود را برای مقابله با کرونا و اجرای طرح واکسیناسیون ارائه کرد.

طرح 1.9 تریلیون دلاری بایدن برای مقابله با کرونا در 100 روز

به گزارش تارنمای شبکه ای بی سی نیوز، بر اساس این طرح علاوه بر 600 دلاری که در طرح یاریی قبلی به هر فرد ارائه شد، هزار و 400 دلار دیگر نیز پرداخت می گردد. مجموع این دو هزار دلار به درخواست بایدن به صورت مستقیم پرداخت می گردد و به همراه 400 دلار بیمه بیکاری هفتگی ارائه می گردد.

بایدن در مورداختصاص هزار و 400 دلار مازاد به شهروندان آمریکایی در جریان سخنرانی خود گفت: مقدار 600 دلاری که قبلا برای پرداخت به افراد تعیین شده بود کافی نیست و نباید این گونه باشد که مردم بین پرداخت اجاره خانه و خرید غذا ناچار شوند یکی را انتخاب نمایند.

وی اضافه نمود: ما ارائه دو هزار دلار پول نقد به افرادی که بیش از همه نیازمند یاری اقتصادی هستند را نهایی می کنیم. قصد داریم تا سرانجام ماه مارس (اوایل فروردین 1400) مزایای بیکاری را برای میلیون ها کارگری که کار خود را از دست دادند افزایش دهیم.

به عنوان بخشی از بودجه 400 میلیارد دلاری برای پروژه های مربوط به کووید، طرح رئیس جمهوری جدید آمریکا 170 میلیارد دلار برای بازگشایی مدارس در صد روز اول دولت از جمله 50 میلیارد دلار بمنظور افزایش روش های نمونه گیری در مدارس اختصاص داده است.

وی در این خصوص نیز گفت: در صد روز اول کار دولت آینده، بیشتر مدارس بازگشایی خواهند شد. او گفت برای این کار، بودجه و هدایت های لازم به مدارس ارائه خواهد شد تا امکان بازگشایی پیدا نمایند.

بایدن همچنین میخواهد 20 میلیارد دلار برای ایجاد برنامه واکسیناسیون ملی و مراکز واکسیناسیون سر پایی در سراسر کشور اختصاص دهد.

مشاوران رئیس جمهوری منتخب آمریکا تاکید کردند که بایدن وعده تزریق 100 میلیون واکسن کووید-19 را برای شهروندان آمریکایی در صد روز اول حضور وی در کاخ سفید داده است.، ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

به "طرح 1.9 تریلیون دلاری بایدن برای مقابله با کرونا در 100 روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح 1.9 تریلیون دلاری بایدن برای مقابله با کرونا در 100 روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید