طرح های اشتغال حوزه کشاورزی بانه تا 10 روزآینده معین تکلیف گردد

به گزارش کلاه تهران، حسین فیروزی امروز پنج شنبه در نشست کارگروه اشتغال شهرستان بانه از روند جذب تسهیلات اشتغالزایی دولت در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: برای توسعه بانه باید روند فعلی خدمت رسانی در آن از حالت روزمرگی فعلی خارج گردد.

طرح های اشتغال حوزه کشاورزی بانه تا 10 روزآینده معین تکلیف گردد

وی مشکل اصلی عدم جذب اعتبارات اشتغالزایی در این شهرستان را نبود مدیریت و رویکرد نامناسب در پرداخت اعتبارات ذکر کرد و اظهارداشت: سیاست ها باید در این حوزه تغییر و بهبود پیدا کند.

وی اعلام کرد: میانگین جذب تسهیلات اشتغال در شهرستان بانه در حوزه کشاورزی به نسبت استان پایین است و این نشان از سیاست ها و مدیریت ناکارآمد در این رابطه بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان بر معین تکلیف طرح های اشتغال بانه در حوزه کشاورزی تا 10 روز آینده تاکید نمود و افزود: در صورت توجیه پذیر بودن نسبت به پرداخت تسهیلات مورد احتیاج این طرح ها اقدام گردد.

پرداخت بالغ بر 4 میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی در شهرستان بانه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان هم در این نشست به ارائه گزارشی از روند برنامه های اشتغالزایی دولت درشهرستان بانه پرداخت و گفت: از سهم 11 میلیارد تومانی این شهرستان در حوزه اشتغال پایدار روستایی تاکنون 4 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار در قالب 77 طرح اشتغالزا به متقاضیان پرداخت گردیده است.

برهان صلواتی با اشاره به اینکه در زمینه اشتغال فراگیر نیز 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به 9 طرح پرداخت گردیده است، افزود: شهرستان بانه علاوه بر موقعیت تجاری و مرزی بودن، دارای مناطق بکر گردشگری، کشاورزی حاصلخیز، توریسم درمانی و غیره است.

وی افزود: این زمینه بسیار مناسبی برای توجه بیش از پیش به سرمایه گذاری و ایجاد فرصت های شغلی در این شهرستان بوجود آورده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اعلام کرد: دولت تدبیر و امید خدمات چشمگیری به ویژه در حوزه عمرانی در شهرستان بانه انجام داده که احتیاج است رسانه های جمعی در راستای تنویر افکار عمومی اطلاع رسانی نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "طرح های اشتغال حوزه کشاورزی بانه تا 10 روزآینده معین تکلیف گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های اشتغال حوزه کشاورزی بانه تا 10 روزآینده معین تکلیف گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید