طارمی بهترین بازیکن تیم منتخب هفته آخر لیگ برتر پرتغال در سال 2020

به گزارش کلاه تهران، مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو به واسطه درخشش در بازی اخیر تیمش در تیم منتخب آخرین هفته از لیگ برتر پرتغال در سال 2020 نهاده شد.

طارمی بهترین بازیکن تیم منتخب هفته آخر لیگ برتر پرتغال در سال 2020

به گزارش کلاه تهران، در سرانجام هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال پرتغال که آخرین هفته از این مسابقات در سال 2020 نیز بود، سایت خبری تحلیل گل پوینت پرتغال تیم منتخب بهترین بازیکنان هفته را معرفی کرد که در این تیم مهدی طارمی با کسب نمره 9 بالاترین نمره را در میان تمامی بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال پرتغال گرفته است.

طارمی در پیروزی 3 بر 2 اخیر پورتو با 2 گلی که زد، تیمش را بعد از دریافت هر یک از گل های تیم ویوتوریا گیمارش به بازی برگرداند و بیشترین نقش را در پیروزی شاگردان سرجیو کنسیسائو داشت. به همین دلیل سایت گل پوینت به مهاجم ایرانی تیم پورتو نمره 9 از 10 و او را در خط حمله تیم منتخب آخرین هفته از لیگ برتر فوتبال پرتغال قرار داد.

این سایت درباره طارمی می نویسد: مهدی طارمی نمره 9؛ بالاترین نمره در هفته یازدهم. بازی پورتو در گیمارش سخت بود اما طارمی با گل هایش آن را برای تیمش کمی آسان تر کرد. او 2 گل زد و با هر یک از آنها بازی را به تساوی کشاند. مهاجم ایرانی 5 شوت زد که 4 تای آنها داخل چارچوب بود. او از 5 نبرد هوایی اش با بازیکنان حریف، 3 بار پیروز بود و چند پاس سالم مهم نیز در حملات تیمش داد. به نظر می رسد که جای او در ترکیب اصلی پورتو قطعی است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی کلاه تهران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی کلاه تهران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "طارمی بهترین بازیکن تیم منتخب هفته آخر لیگ برتر پرتغال در سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی بهترین بازیکن تیم منتخب هفته آخر لیگ برتر پرتغال در سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید