آغاز لیگ جهانی پیغام خوبی برای کاراته دنیاست، سطح رقابت ها بالاست

به گزارش کلاه تهران، سعید حسنی پور در تبادل نظر با خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: کاراته کاهای دنیا بعد از یک سال دوری از میادین بین المللی بی صبرانه برای شروع فصل جدید رقابت ها لحظه شماری می نمایند و خدا را باید شکر کنیم که طی روزهای آینده شاهد مسابقات کاراته وان به میزبانی ترکیه در شهر استانبول خواهیم بود و این یک پیغام مثبت برای کاراته دنیا است.

آغاز لیگ جهانی پیغام خوبی برای کاراته دنیاست، سطح رقابت ها بالاست

وی ادامه داد: هشت مرحله از اردوهای آماده سازی را پیش از اعزام به استانبول پشت سر گذاشتیم و نفرات تیم شرایط بدنی و فنی خوبی دارند و انتظار داریم با توجه به آنکه با حضور در مسابقات سوپر لیگ و قرار دریافت در شرایط مسابقه انتظار داریم کاراته کاها روی تاتامی استانبول عملکرد خوبی داشته باشند.

مربی تیم ملی کاراته گفت: هدف اصلی ما مسابقات مراکش، کسب سهمیه پاریس و در نهایت بازی های المپیک است بتوانیم آماده تر به میدان برود. در اینجا جا دارد از فدراسیون برای فراهم کردن بهترین شرایط برای برگزاری اردوهای آماده سازی تشکر کنم.

حسنی پور با اشاره به رقابت های استانبول گفت: با توجه به آنالیز که روی لیست کاراته کاهای حاضر در کاراته وان استانبول داشتیم، تقریباً بهترین های جهان از جمله تیم های قدرتمندی چون آذربایجان، اوکراین، قزاقستان، روسیه و تقریباً همه آنها که سهمیه کسب کردند غیر از ژاپن در این مسابقات حاضر هستند و رقابت های سطح بالایی را پیش بینی می کنیم.

وی در انتها گفت: در رقابت های استانبول به دنبال عملکرد مناسبی از سوی کاراته کاها هستیم. باید بازخورد یکسال دوری از لیگ جهانی و شش مرحله از تمرینات اردویی را از این تیم بگیریم. رقابت های ترکیه در جهت آماده سازی برای رسیدن به اهدافی است که در بالا تشریح کردم و ان شاءالله گام به گام برای کسب موفقیت در توکیو پیش خواهیم رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آغاز لیگ جهانی پیغام خوبی برای کاراته دنیاست، سطح رقابت ها بالاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز لیگ جهانی پیغام خوبی برای کاراته دنیاست، سطح رقابت ها بالاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید