سولسشایر: مصدومی نداریم و آماده تقابل با شفیلدیونایتد هستیم، دخه آ بهترین دروازه بان دنیا است

به گزارش کلاه تهران، سرمربی شیاطین سرخ در آستانه ملاقات با شفیلدیونایتد از آمادگی تیمش سخن گفت و از دروازه بان اسپانیایی اش هم تمجید کرد.

سولسشایر: مصدومی نداریم و آماده تقابل با شفیلدیونایتد هستیم، دخه آ بهترین دروازه بان دنیا است

به گزارش کلاه تهران، اولگنار سولسشایر که تیم تحت هدایتش از ساعت 21:30 فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته سی ویکم لیگ برتر انگلیس پذیرای شفیلدیونایتد است، در آستانه این بازی گفت: ما عاشق قدم زدن در اولدترافورد هستیم. به طور حتم بازی مقابل طرفداران مان تجربه استثنایی است اما در بازی چهارشنبه بدون حضور طرفداران ، شرایط متفاوت خواهد بود. با این وجود ما سعی خواهیم کرد بهترین بازی مان را به خاطر طرفداران مان را که از خانه بازی ما را تماشا می نمایند، به نمایش بگذاریم.

وی همچنین در مورد در دسترس بودن بازیکنانش گفت: ما مشکل مصدومیت دیگر نداریم و همه بازیکنانی که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافتند، پیروز شدند بازی نمایند. بعضی از آنها البته در اواخر بازی با تاتنهام خسته شده بودند، اما حالا ما یک 90 دقیقه دیگر در پیش داریم و آماده تقابل با شفیلدیونایتد هستیم.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ درباره تمدید قرارداد هافبک اسکاتلندی اش گفت: مک تامینی مدت طولانی (از سال 2012) است که عضو باشگاه منچستریونایتد است و ما خوشحالیم که او را برای مدت طولانی در اینجا خواهیم دید. اسکات پیشرفت زیادی در طول سال های اخیر نموده است. او انسانی فروتن و سختکوش است که DNA منچستریونایتد در وجودش است و در زمین به مانند یک رهبر است.

سولسشایر همچنین در حمایت از دروازه بان اسپانیایی اش که اخیراً از سوی روی کین به خاطر گلی که در بازی با تاتنهام دریافت کرد به شدت مورد انتقاد نهاده شد، اظهار داشت: دخه آ بهترین دروازه بان دنیا است. او در هفت بازی اخیر مان تنها دو گل دریافت نموده است. داوید هنوز هم مهارهایی در جریان بازی انجام می دهد که ما را به پیروزی سوق می دهد. او در تمرینات سختکوش است و ذهنیتی قوی دارد. واقعاً از کار با دخه آ خوشحالم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سولسشایر: مصدومی نداریم و آماده تقابل با شفیلدیونایتد هستیم، دخه آ بهترین دروازه بان دنیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: مصدومی نداریم و آماده تقابل با شفیلدیونایتد هستیم، دخه آ بهترین دروازه بان دنیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید