زمان احتمالی و نحوه برگزاری فصل بعدی لیگ برتر فوتسال

به گزارش کلاه تهران، فصل جدید لیگ برتر فوتسال احتمالا پیش از جام جهانی شروع می گردد.

زمان احتمالی و نحوه برگزاری فصل بعدی لیگ برتر فوتسال

به گزارش کلاه تهران، فصل کنونی لیگ برتر فوتسال آدینه این هفته با معین شدن تکلیف دیگر تیم سقوط نماینده به سرانجام می رسد و پرونده بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتسال بسته خواهد شد. پس از سرانجام لیگ برتر، اردوهای تیم ملی فوتسال برای حضور در جام جهانی لیتوانی آغاز خواهد شد اما در این میان سازمان لیگ نیز در حال برنامه ریزی برای آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال است. در این زمینه قرار است به زودی جلسه ای با ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال برگزار شده و در خصوص زمان فصل جدید لیگ برتر تصمیم گیری گردد.

ناظم الشریعه عقیده دارد بهتر است لیگ برتر فوتسال پیش از جام جهانی برگزار گردد و با این اتفاق بازیکنان با روحیه و انگیزه بهتری در مسابقات شرکت می نمایند. در این صورت به احتمال زیاد فصل جدید لیگ برتر از 15 مرداد آغاز خواهد شد و پس از 4 هفته، تیم ملی اردوی نهایی خود که منتهی به سفر به لیتوانی خواهد بود را برگزار خواهد نمود. همچنین فصل جدید لیگ برتر به شیوه گذشته و به صورت لیگی در 26 هفته و بدون پلی آف خواهد بود.

قرار است پس از شنیدن نظرات ناظم الشریعه، هیئت رئیسه سازمان لیگ جلسه گذاشته و در خصوص زمان آغاز فصل جدید تصمیم گیری کند. چنانچه با تاریخ 15 مرداد برای برگزاری فصل جدید موافقت نگردد این رقابت ها به بعد از جام جهانی موکول خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "زمان احتمالی و نحوه برگزاری فصل بعدی لیگ برتر فوتسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان احتمالی و نحوه برگزاری فصل بعدی لیگ برتر فوتسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید