خشم برزیلی ها از رفتارهای اخیر نیمار

به گزارش کلاه تهران، رسانه های برزیلی به خاطر رفتارهای اخیر کاپیتان تیم ملی کشورشان به شدت از او عصبانی هستند.

خشم برزیلی ها از رفتارهای اخیر نیمار

به گزارش کلاه تهران و به نقل از آس، برزیلی ها از جنجال های اخیر نیمار عصبانی هستند. آخرین حاشیه مهاجم پاری سن ژرمن به فینال جام حذفی فرانسه برمی گردد که برابر رن در ضربات پنالتی شکست خوردند. بازیکن برزیلی که گران ترین انتقال تاریخ فوتبال را به نام خود ثبت نموده است در مراسم اهدای جام از طرفدار تیم حریف عصبانی شد و به او ضربه زد.

این رفتار نیمار باعث واکنش رسانه های برزیلی شد چون بی انضباطی های کاپیتان برزیلی ادامه داشت. او به تازگی با محرومیت سه جلسه ای یوفا روبرو شده بود چون در دیدار پاری سن ژرمن و منچستریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به داور توهین کرد. تیم پاریسی در خانه مغلوب حریف انگلیسی اش شد و از صعود به دور بعد بازماند.

آندره ریزک، روزنامه نگار برزیلی در برنامه سلسائو اسپور تی وی گفت: هرگز ندیدیم که نیمار بگوید من اشتباه کردم، مشکل بازیکنان جوان پاری سن ژرمن بودند یا مشکل کسی است که جریمه می نماید و نه کسی که جریمه می گردد. مشکل همه کسانی هستند که می گویند او در جام جهانی خیلی بر زمین افتاد و نه کسی که بر زمین می افتد. همواره مقصر دیگران هستند.

در این برنامه کارلوس ادواردو منصور، دیبر نشریه ورزشی گلوبو حضور داشت و درباره نیمار گفت: در حالی که یک بازیکن مجبور نیست توهین ها را بشنود، یک فوتبالیست به خاطر جایگاهش نباید حرکت خشنی مانند آن اتفاق از خود نشان دهد.

پائولو وینیسیوس، مفسر شبکه فاکس اسپورت اظهار کرد: اریک کانتونا به خاطر ضربه مشابه هشت ماه از حضور میادین محروم شده بود. در بازی که نیمار به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شده بود تنها باید درباره بازی اش صحبت کنیم و نه رفتارش.

لیویا لارانخیرا، گزارشگر شبکه تی وی گلوبو نیز به این اتفاق پرداخت و گفت: تیته (سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل) داگلاس کاستا را به خاطر پرت کردن آب دهان جریمه کرد و اجازه نداد در دو بازی محبت آمیز تیم ملی حضور داشته باشد. اکنون نباید نیمار را به دلیل ضربه زدن به یک طرفدار جریمه مشابه کند؟

هنوز فدراسیون فوتبال فرانسه درباره میزان محرومیت مهاجم برزیلی رأی صادر ننموده است اما به احتمال فراوان او پنج تا هشت جلسه جریمه گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خشم برزیلی ها از رفتارهای اخیر نیمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم برزیلی ها از رفتارهای اخیر نیمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید