خبرنگاران مکانیزم سازمان یافته موسسه های خیریه از موازی کاری جلوگیری می نماید

به گزارش کلاه تهران، زنجان - خبرنگاران - رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان گفت: مکانیزم سازمان یافته نظارتی توسط موسسه های خیریه و سازمان های مردم نهاد حوزه سلامت علاوه بر جلوگیری از موازی کاری به کارآیی بهتر فعالیت ها منتهی می گردد.

خبرنگاران مکانیزم سازمان یافته موسسه های خیریه از موازی کاری جلوگیری می نماید

دکتر پرویز قزلباش روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار کلاه تهران افزود: هم اکنون این واحد دانشگاهی با ساز و کارهای فراهم شده تعامل بسیار خوبی را با خیرین برقرار نموده و تحقق این مهم می تواند نتایج مثبتی را رقم بزند.

وی گفت: شرایط ایجاد شده در این استان موجب شده خیرین استان پا را فراتر از کارهای ارزشمند سنتی گذاشته و همین مساله به پیشرفت فعالیتی آنها یاری فراوانی نموده است.

این مسئول ادامه داد: بر این اساس و در صورت عدم محافظت از اقدامت خیرخواهانه در مؤسسه های خیریه و سازمان های مردم نهاد آسیب هایی به دنبال داشته و در واقع می تواند حرکت رو به رشد را با خلل جدی روبرو کند.

وی افزود: یکی از اقدامات خوب این واحد دانشگاهی برگزاری جشنواره آئین محبت با حضور 25 مؤسسه خیریه این استان بود که توانمندی و ظرفیت های کاری خود را به عموم معرفی کردند که در راستای اجتماعی شدن سلامت بود.

این مسئول ادامه داد: طبق برنامه ریزی ها کوشش می گردد دومین جشنواره آئین محبت در سطح منطقه 6 کشوری با مسؤلیت دانشگاه علوم پزشکی زنجان که مسئول دبیرخانه قطب 6 کشوری ا برگزار گردید و این رویداد طی سال 99، در قالب یک کنگره بین المللی با حضور خیرین در این استان برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: به این مهم توجه داشت که توجه خیرین حوزه سلامت می تواند یاری حال دانشگاه های علوم پزشکی در بحث پژوهش و تحقیق و از همه مهم تر پیشگیری باشد که انجمن هایی این مسائل مهم را در چشم انداز کاری خود لحاظ نموده اند.

اولین جشنواره آئین محبت با حضور مؤسسه های خیریه و سازمان های مردم نهاد حوزه سلامت از 21 تا 26 اردیبهشت سال گذشته با رویکرد اجتماعی شدن سلامت در نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان برگزار گردید و علاوه بر آن موسسه های خیریه در سه بخش به معرفی، توانمندی ها، برنامه ها و نیازمندی های خود را به عموم مردم در 55 غرفه ارائه کردند.

بر اساس آخرین آمار ارائه شده هم اکنون حدود 20 مؤسسه خیریه در استان فعالیت می نماید و منابع مردمی برای خدمت رسانی به بیماران نیازمند داده می گردد اما نگرانی احتمالی شهروندان این است که موازی کارها به اتلاف وقت منجر گردد.

9646/ 8068

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مکانیزم سازمان یافته موسسه های خیریه از موازی کاری جلوگیری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مکانیزم سازمان یافته موسسه های خیریه از موازی کاری جلوگیری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید