خبرنگاران تأسیسات گردشگری زنجان مهیای نوروز 1400 می شوند

به گزارش کلاه تهران، زنجان - خبرنگاران - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: تمامی هتل­ ها و مراکز اقامتی استان با رعایت کامل پروتکل­های بهداشتی مهیای پذیرای از گردشگران در نوروز 1400 می شوند.

خبرنگاران تأسیسات گردشگری زنجان مهیای نوروز 1400 می شوند

امیر ارجمند روز شنبه در جمع کلاه تهران اضافه کرد: تمامی هتل ها و مراکز اقامتی بر اساس مجوزهای دریافت شده از ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت میراث فرهنگی در ایام نوروز فعال بوده و پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی خواهند بود.

وی گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی، تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری، جمع آوری و بررسی آمار گردشگران ورودی به استان جهت برنامه ریزی در مورد رسیدن به اهداف برنامه ها، افزایش میزان رضایت مندی مسافران و برطرف مایحتاج موردنیاز با تشکیل ستاد نظارت نهادهای مرتبط از جمله اهدافی است که برای ستاد سفرهای نوروزی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: اقلام تبلیغاتی از جمله بروشور، کتابچه راهنمای گردشگری، ساک دستی، سی دی معرفی جاذبه های گردشگری استان، بروشور معرفی و نقشه راهنمای گردشگری استان در میان مسافران توزیع خواهد شد است.

لازم به ذکر است تا به امروز 776 اثر غیرمنقول تاریخی اعم از بنا و تپه و 28 اثر منقول تاریخی (اشیا) و 62 اثر میراث ناملموس استان زنجان در فهرست میراث ملی ثبت شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تأسیسات گردشگری زنجان مهیای نوروز 1400 می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تأسیسات گردشگری زنجان مهیای نوروز 1400 می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید