جو بایدن ترامپ را به یک چالش دعوت کرد

به گزارش کلاه تهران، ایسنا نوشت: جو بایدن گفت، حاضر است با دونالد ترامپ یک مسابقه شنای سوئدی داشته باشد.

جو بایدن ترامپ را به یک چالش دعوت کرد

به گزارش پایگاه هیل، جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق و نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا این اظهار نظر را در جریان مصاحبه ای با میکا برزینسکی، مجری شبکه MSNBC مطرح نمود.

در این مصاحبه برزینسکی از بایدن پرسید، اگر ترامپ در مورد سن و سال او یا وضعیت روحی-روانی اش در یک مناظره شوخی کند چه جوابی به او خواهد داد؟

بایدن 76 ساله با زدن پوزخندی گفت: من به او خواهم گفت بیا جلو دونالد! اگر مردی نشان بده چند تا شنا سوئدی می توانی بروی؟

این نامزد ریاست جمهوری پیشتاز حزب دموکرات آمریکا در ادامه تاکید نمود که به این رقیب سیاسی 73 ساله خود خواهد گفت: بیا جلو و اگر مردی با من مسابقه بده!

ترامپ معمولاً زمانی که درباره جو بایدن حرف می زند از او با لفظ جو بایدن خوابالو یاد می نماید. زمانی که جو بایدن در ماه آوریل قدم به میدان رقابت برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 گذاشت ترامپ در توییتی مطرح کرد، امیدوار است بایدن هوشی را که مدت هاست محل تردید است برای پیشبرد یک کمپین پیروز انتخابات مقدماتی داشته باشد.

با این حال کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ به درخواست برای اظهار نظر درباره این پیشنهاد بایدن برای مسابقه شنا سوئدی جواب نداد.

این نخستین بار نیست که یک چهره سیاسی در آمریکا به موضوع رقابت شنا سوئدی می پردازد.

در سال 2012 میشل اوباما بانوی اول سابق آمریکا یک رقابت محبت آمیز شنا سوئدی در برنامه تلویزیونی الن دیجنرز داشت تا به این ترتیب درباره ابتکار عمل او به منظور مقابله با چاقی بچه ها تبلیغ کند.

310311

منبع: خبرآنلاین

به "جو بایدن ترامپ را به یک چالش دعوت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جو بایدن ترامپ را به یک چالش دعوت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید