شرح وزیر ارتباطات درباره حادثه خودسوزی در محل این وزارتخانه

به گزارش کلاه تهران، محمدجواد آذری جهرمی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام گفت: در جلسه مشترک وزرای ارتباطات آسیا اقیانوسیه با رئیس جمهور سنگاپور بودم که خبر رسید فردی مقابل وزارت ارتباطات اقدام به خودسوزی نموده است. اما ماجرا چیست؟

شرح وزیر ارتباطات درباره حادثه خودسوزی در محل این وزارتخانه

وی ادامه داد: ایشان چندی پیش به بنده مراجعه کردند و گفتند فراوری نماینده کابینتهای فیبرنوری منازل است و ضرر زیادی نموده است نهایتاً با توافق، حَکَم انتخاب شد.

وزیر ارتباطات گفت: به نظر می رسد تخلف از عهد از سوی شرکت اینترنتی انجام شده باشد؛ انصافاً توان این فراورینماینده در حد این ضرر نبود.

وی گفت: مطابق قانون؛ وزارت ارتباطات شانیت حقوقی برای ورود به این نوع اختلافات را ندارد و آنچه کوشش شد از باب ریش سفیدی و حل اختلاف بود.

جهرمی در این پیغام گفت: در حادثه امروز، با توجه به عدم اطلاع نگهبانان از ماجرای ایشان و تصور اقدام ضدامنیتی، وی تحویل نیروی انتظامی شده است. یکی از مدیران وزارتخانه را مأمور کردم تا ابتدا نسبت به هماهنگی با نیروی انتظامی برای برطرف بازداشت وی اقدام نمایند، ثانیاً با توجه به اتفاقات روی داده از شرکت اینترنتی بخواهند با نظر صادر شده توسط حَکَم نسبت به برطرف این اختلاف اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شرح وزیر ارتباطات درباره حادثه خودسوزی در محل این وزارتخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح وزیر ارتباطات درباره حادثه خودسوزی در محل این وزارتخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید