تمرینات ما با هدف کسب مدال طلای بازی های آسیایی بوده است

به گزارش کلاه تهران، فاطمه حسام در مصاحبه با خبرنگاران، اظهار کرد: رقابت های پومسه بازی های آسیایی جاکارتا یکشنبه برگزار می گردد و من به عنوان عضو تیم ملی پومسه زنان ایران به همراه مرجان سلحشوری و مهسا صادقی در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف کره جنوبی برویم.

تمرینات ما با هدف کسب مدال طلای بازی های آسیایی بوده است

وی اضافه نمود: من در اواسط اردوی آمادگی با مصدومیت مچ پا روبرو شدم اما پس از یک هفته استراحت و پیگیری تمرینات به شرایط ایده آل بازگشتم.

وی توضیح داد: خوشبختانه به آمادگی و هماهنگی کامل برای حضور در بازی های آسیایی رسیده ایم و آماده موفقیت و کسب مدال در این رقابت ها هستیم.

در تمامی مسابقات موفق به کسب مدال گردیده ایم

عضو گلستانی تیم ملی تکواندو زنان ایران با اشاره به تیم های حاضر در رقابت های پومسه زنان بازی های آسیایی جاکارتا، گفت: کشورهای شرق آسیا اصلی ترین رقبای ما هستند و با توجه به اینکه پومسه های نوین و حرکات ژیمناستیک در این دوره استفاده می گردد، کار ما بسیار دشوار گردیده است.

حسام افزود: کشورهای شرق آسیا چندین سال حرکات پومسه های نوین و ژیمناستیک را تمرین نموده اند اما ما فقط پنج ماه زیر نظر مربی کره ای این حرکات را تمرین نموده ایم.

وی ادامه داد: رقبای شرق آسیایی ما در این حرکات آماده تر هستند اما ما هم تیمی مدعی و قدرتمند هستیم که در تمامی رقابت ها موفق به کسب مدال گردیده ایم.

بدون استرس و با اعتماد به نفس هستیم

عضو گلستانی تیم ملی تکواندو زنان ایران با بیان اینکه بازی های آسیایی معتبرترین مسابقات در سطح قاره است، اظهار کرد: سطح این رقابت ها بسیار بالاست اما ما استرسی نداریم و از اعتماد به نفس کافی برای رقابت برخوردار هستیم.

حسام در پاسخ به این سوال که شانس تیم ملی پومسه زنان ایران برای کسب مدال در بازی های آسیایی چقدر است، اظهار داشت: تمام تمرینات ما برای کسب مدال طلا بوده و این باور را داریم که مدال طلا را کسب کنیم.

وی یادآور شد: در اردوهای آماده سازی هیچ کم و کاستی نداشتیم و من هم با وجود مصدومیت سعی کردم بهترین تمرینات را انجام دهم.

به گزارش کلاه تهران، رقابت های تیمی پومسه زنان در بازی های آسیایی جاکارتا یکشنبه با حضور 13 تیم برگزار می گردد که تیم ایران در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کره جنوبی خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تمرینات ما با هدف کسب مدال طلای بازی های آسیایی بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرینات ما با هدف کسب مدال طلای بازی های آسیایی بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید