تعامل سازنده سازمان میراث فرهنگی با فراکسیون گردشگری، مونسان از موفق ترین مدیران سازمان است

به گزارش کلاه تهران، رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود منابع مالی محدود و مشکلات موجود، دکتر مونسان در اجرای امور محوله به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از موفق ترین مدیران است.

تعامل سازنده سازمان میراث فرهنگی با فراکسیون گردشگری، مونسان از موفق ترین مدیران سازمان است

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه 9 مرداد پس از دیدار با رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به خبرنگار کلاه تهران گفت: مباحث مهمی از جمله توسعه گردشگری ورودی و اهتمام بیشتر به این بخش در این جلسه مورد آنالیز نهاده شد.

او ادامه داد: توسعه صنعت گردشگری در شرایط امروز کشور و بروز مشکلات ارزی امری لازم و ضروری است و برای دستیابی به این مهم همه دستگاه های مرتبط باید کوشش و همکاری لازم را با سازمان میراث فرهنگی داشته باشند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: گردشگری حوزه ای فرابخشی است، با تحرک در این بخش می توانیم رشد و پویایی را در سایر بخش ها اعم از حمل و نقل، خدمات و... ببینیم.

کوچکی نژاد با اشاره به مدیریت سازمان میراث فرهنگی گفت: در ادواری که نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی را عهده دار بوده ام، روسای زیادی به سازمان میراث فرهنگی آمده اند، اما دکتر مونسان یکی از موفق ترین افرادی است که ریاست سازمان را بر عهده گرفته است، تعامل سازنده با مجلس شورای اسلامی به ویژه فراکسیون گردشگری از ویژگی های بارز رئیس سازمان میراث فرهنگی است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: با شروع دوره مدیریت دکتر مونسان در سازمان میراث فرهنگی این دستگاه به سمت کار و کوشش مضاعف حرکت نموده است و شاهد هستیم که با وجود منابع محدود و مشکلات موجود در کشور، ریاست سازمان میراث فرهنگی در امور محوله از موفق ترین مدیران کشور است.

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آرامش، ثبات و در عین حال کوشش و تکاپو، لازمه هر مجموعه ای است و خوشبختانه سازمان میراث فرهنگی امروز این شرایط را دارد، با اجرای طرح وزارتخانه شدن سازمان میراث فرهنگی و بر عهده دریافت مسئولیت این وزارتخانه توسط دکتر مونسان بی شک شاهد تحول و رونق صنعت گردشگری در کشور خواهیم بود.

کوچکی نژاد اضافه نمود: به طور کلی معاونان و تیم کاری فعلی سازمان میراث فرهنگی افرادی علاقه مند و حرفه ای هستند که برای کسب صندلی و مقام در این سازمان حضور نیافته اند بلکه به دنبال ارتقای صندلی این مجموعه و کوشش برای انجام امور محوله و وظایف خود هستند.

منبع: میراث آریا

به "تعامل سازنده سازمان میراث فرهنگی با فراکسیون گردشگری، مونسان از موفق ترین مدیران سازمان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعامل سازنده سازمان میراث فرهنگی با فراکسیون گردشگری، مونسان از موفق ترین مدیران سازمان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید