تشریح آخرین وضعیت تیم ملی بسکتبال قبل از شروع جام جهانی

به گزارش کلاه تهران، هفدهمین دوره جام جهانی بسکتبال از فردا شروع می گردد. در نخستین روز این رقابت ها، تیم ملی بسکتبال ایران که برای سومین بار سهمیه جام جهانی را در اختیار گرفته است، به مصاف پورتوریکو می رود.

تشریح آخرین وضعیت تیم ملی بسکتبال قبل از شروع جام جهانی

مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران امیدوار است که شاگردانش بتوانند با ارائه عملکردی قابل قبول مقابل این تیم، صاحب رجحان شوند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در تبادل نظر با کلاه تهران با بیان اینکه تیم ملی بسکتبال روز گذشته وارد گوانگ ژو محل برگزاری دیدارهای خود در کشور چین شد، گفت: امروز یک جلسه تمرینی خواهیم داشت تا بتوانیم برای دیدار فردا آماده تر شویم. دیدارهای اخیری که در تورنمنت پیک داشتیم به آمادگی بهتر ملی پوشان یاری زیادی کرد.

شاهین طبع توضیح داد: شرایط کلی ملی پوشان خوب است؛ آنها آماده شروع دیدارهایشان در جام جهانی هستند. ما در مرحله مقدماتی باید سه دیدار برگزار کنیم و از مجموع آنها امتیاز لازم برای صعود به مرحله دوم که لازمه کسب سهمیه المپیک است را به دست آوریم اما فعلا تمرکزمان روی بازی اول است که مقابل پورتوریکو برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه پورتوریکو، تیم خوبی است یادآور شد: البته ایران هم تیم خوبی در اختیار دارد. امیدوارم فردا بازیکنان عملکردی خوب داشته باشند و برابر حریف خود صاحب نتیجه شوند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال تأکید کرد: امیدواری زیادی به کسب پیروزی برابر پورتوریکو داریم.

به گزارش کلاه تهران، دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و پورتوریکو در گروه سوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2019 ساعت 13 فردا شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تشریح آخرین وضعیت تیم ملی بسکتبال قبل از شروع جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح آخرین وضعیت تیم ملی بسکتبال قبل از شروع جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید