تاکید بر برطرف مسائل صنعت گران شهرک صنعتی شمس آباد

به گزارش کلاه تهران، رییس کل دادگستری استان تهران درخواست کرد که برای برطرف مسائل مطروحه در شهرک صنعتی شمس آباد با توجه به مقدورات قانونی کوشش های جدی صورت گیرد.

تاکید بر برطرف مسائل صنعت گران شهرک صنعتی شمس آباد

به گزارش کلاه تهران، غلامحسین اسماعیلی در نشست استانی اقتصاد مقاومتی گزارشی از بازدید اخیر خود و تنی چند از معاونین، از شهرک صنعتی شمس آباد بویژه نتایج حاصل از نشست صمیمی با مدیران واحدهای مختلف به جمع حاضر ارائه نمود و مقرر گشت در حد مقدورات قانونی برای برطرف مسائل مطروحه در این شهرک، کوشش های جدی صورت گیرد.

وی در ادامه سخنان خود به لزوم صرفه جوئی در هزینه های جاری تاکید و اظهار کرد: در این زمینه آیین نامه های مربوطه ابلاغ شده و لذا ضروری است در خصوص خرید تجهیزات اداری در بعد درون سازمانی با اولویت کالای ایرانی و در بعد برون سازمانی نیز با حمایت از فراوری و شکوفا نمودن صنعت در اشکال مختلف آن با محوریت سیاست های اقتصاد مقاومتی، گام های موثری برداشته گردد.

در ادامه جلسه، نجفی معاون اول دادستان تهران و صادق پور ، مدیر کل بازرسی استان به ارائه گزارشی از پرونده های مهم اقتصادی و نیز پیگیری مصوبات نشست قبل پرداختند و حسب مورد مباحث کارشناسی نیز مطرح گشت.

در انتها تعدادی از حاضرین در جلسه نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل مطروحه بیان نمودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تاکید بر برطرف مسائل صنعت گران شهرک صنعتی شمس آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر برطرف مسائل صنعت گران شهرک صنعتی شمس آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید