آنالیز جشنواره موسیقی فجر در پرس تی وی

به گزارش کلاه تهران، تهران (پانا) - برنامه راهنمای هنری ایران(iran art guide) شبکه پرس تی وی به موضوع برگزاری جشنواره موسیقی فجر اختصاص دارد. به همین مناسبت، گلنار فرنودی، مجری برنامه به گفت و گو با شاهین فرهت دبیر جشنواره سال گذشته موسیقی فجر خواهد پرداخت تا ابعاد برگزاری این رویداد هنری مهم را از زبان این موسیقیدان برجسته ایرانی معرفی کند.

آنالیز جشنواره موسیقی فجر در پرس تی وی

به گزارش روابط عمومی شبکه پرس تی ویف برنامه راهنمای هنری ایران به تهیه کنندگی ضحی شهریاری که هر هفته روی آنتن می رود، این هفته قرار است با شاهین فرهت دبیر جشنواره موسیقی فجر در سال گذشته گفت و گو کند. این برنامه همچنین مصاحبه هایی را با هنرمندان و گروه های شرکت کننده در جشنواره موسیقی فجر و شخصیت هایی که از وجهه بین المللی برخوردار هستند، خواهد داشت.

برنامه فرهنگی و هنری شبکه پرس تی وی در بخش پیشنهاد هفته نیز، مخاطبان خود را با یک اثر هنری در زمینه های مختلف از جمله موسیقی، فیلم، تئاتر، نقاشی و ... آشنا می نماید و به معرفی یکی از شخصیت های پیشکسوت در عرصه موسیقی می پردازد.

برنامه راهنمای هنری ایران شنبه ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می گردد و تکرار این برنامه یکشنبه ساعت 16:00 و 23:00، دوشنبه ساعت 7:00 و 03:00 و سه شنبه ساعت 08:00 خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "آنالیز جشنواره موسیقی فجر در پرس تی وی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز جشنواره موسیقی فجر در پرس تی وی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید